Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Carl Barks plakat til danske abonnenter.

2»

Comments

• edited November -1

Har netop modtaget det første blad med plaket. Skuffelsen er stor! Den er jo elendigt trykt! Plakaten er så pixeleret, at det ser ud som om, Egmont har hentet en tilfældig Barks-illustration på Internet og strukket den op i B3-størrelse. Farvelægningen ser ellers ud til at være fin, men den og helheldsindtrykket skæmmes fuldstændig af det miserable tryk. Jeg havde ellers glædet mig til at lade plakaten pryde min væg, men denne her pryder vel næppe noget sted... Jeg havde ærligt talt forventet mig mere af Egmont (hvorfor bliver sådan en fejl ikke fanget?).

• edited November -1

Det er den samme elendige kvaliteten her i Norge. Helt garantert samme trykk.

• edited November -1

Hmm. Jeg har faktisk ikke tatt plakaten ut av bladet, så jeg ante ikke at kvaliteten på trykket var dårlig... Ikke bra!

• edited November -1

Hvordan går det med disse plakatene egentlig? De gangene jeg har kjøpt blader har det bare vært med en plakat. Har det kommet ut mange egentlig?

• edited November -1

Jørn McDuck skreiv:

Hvordan går det med disse plakatene egentlig? De gangene jeg har kjøpt blader har det bare vært med en plakat. Har det kommet ut mange egentlig?

Nei, hittil har det kommet kun to, en i DD nr 37/04 og en i nr 42/04. Lurer på om Egmont regner årets julekalender som en av disse, men det gjør de nok neppe. Håper jeg i allefall...

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?