Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Abonnement på DD

edited September 2004 in Donaldisme

Jeg abonnerer ikke, men vet likevel hvordan det ser ut.

Det er innpakket i plast, rett og slett. Men da får man med ekstratingene.

Fantomet kommer også i plast.

Comments

• edited November -1

Grunnen til at jeg nevnte Fantomet, er at Fantomet ikke kommer med plast i butikken (trur eg), men det er pakket inn i plast når det dumper ned i postkassa mi!

Antar at Donald uten vedlegg blir behandlet på samme måte.

• edited November -1

Fantomet frå ... Hm, eg skulle til å seie dei to siste, men eg har ikkje kjøpt det denne veka enno, så det veit eg faktisk ikkje, men dei to blada som kom ut før det hadde iallfall plast på seg i butikken (det gode og onde merket har jo vore med som vedlegg).

• edited November -1

Usj, dette vedlegg-maset! De ødelegger ikke bladene det grann nå som papiret er bedre.

• TedTed
    edited November -1

Det er en liten hake i dette... Går vi ikke glipp av Barks-plakater, og vedleggshistorier også hvis vi abonerer på DD uten dette plasttullet?

• edited November -1

Angående plakatene er det ikke noe å frykte, de er festet i midten av bladet. Jeg vil også tro at man får med ekstraheftet også etter som det følger med leker i de nummerne der vedleggshistoriene er med.

• edited November -1

Gander skreiv:

"Bladet vil komme i posten til deg med navn og abonnementsnummer trykket på baksiden."

For de av oss som samler går det kaldt nedover ryggen når vi leser ordet posten. Uansett hvordan du embalerer ting klarer de enten å sende det tur/retur svalbard endel ganger eller slippe det fra store høyde og ødelegge innholdet totalt.

Jeg kjøper alle mine blader på kiosk der en kan plukke ett pent eksemplar og fordi posten setter sitt "kvalitetsmerke" på alt de tar på. Skulle jeg bare lest bladet og lagt det på toalettet etterpå kunne posten vært ett alternativ.

Det ironiske er jo at jeg finner bedre brukte eksemplarer av nye tegneserier enn det bladkompaniet klarte å få frem til meg gjennom posten.

• edited November -1

Bladet har IKKE noe stempel bakpå når det kommer i postkassa, men er pakket inn i plast (ikke sånn knitrete plast som i butikken, men mykere) og navnet og adressa di er "stemplet" på en hvit del av plasten.
    Mine blader blir ikke krøllet i postkassa, som det gjerne blir i butikken hvis det ligger 20 Donald-blader me en bowlingball som vedlegg. Snille postmannen. :-)

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

Det ironiske er jo at jeg finner bedre brukte eksemplarer av nye tegneserier enn det bladkompaniet klarte å få frem til meg gjennom posten.

Og så er det oven i købet billigere at købe i butikken... da i hvert fald her til lands.

• edited November -1

Jeg har vært svært fornøyd med de bladene jeg har fått etter jeg begynte å abonnere. Den eneste skaden jeg har fått på blada er feilkutt fra trykkeriet (jeg fikk selvsagt et nytt blad da jeg kontaktet Egmont angående dette)

• SvKSvK
    edited November -1

Selv har jeg abonnert i et par år nå, og en av grunnene til at jeg fortsetter med det er at bladet faktisk er bedre når det kommer i posten enn når det kjøpes i butikken. Grunnen til det er at vedlegget ikke limes fast til bladet, noe som jo er en stor fordel.
    Jeg har heller aldri opplevd å få et skadet blad.

Tidligere abonnerte jeg også på Pondus og Fantomet. Med begge disse fikk jeg en gang et skadet blad, og da var det takk og farvel til de abonnementene.

• TedTed
    edited November -1

Gander skreiv:

Kommer bladet i konvolutt, eller får man det rett i postkasse, med navn og adresse "brennmerket" på baksiden av bladet?

Jeg får faktisk bladet i konvolutt i og med at posten bare retturnerte alle bladene mine så begynte de å sende det i kovolutter isteden....

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?