Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Olaf: Side 2, 3, 4 osv

edited August 2004 in Donaldisme

Misvisende overskrift, kan hende.
Jeg kan bare se 1. siden i forumet.
Er dette noe som skyldes min(e) nettleser(e), eller noe som er et problem med forumet?

Jeg nesten ikke vært innom siden siden ble åpnet igjen, og antar at jeg har gått glipp av en hel del innlegg som skyves nedover.

Hvis det er noe jeg kan gjøre for å komme bakover, vil jeg gjerne vite det. Hvis ikke får du bare ta den tid du trenger ;)

Comments

• edited November -1

Ups...
    Må lære meg å lese alle innlegg bedre!

Slett dette unødvendige innlegget.

• edited November -1

Du bør kansje lese enda bedre etter fordi da finner du nok ut at slettefunksjonen for tiden ikke eksisterer ;)

Men den kommer nok.

• edited November -1

Du bør kansje lese enda bedre etter fordi da finner du nok ut at slettefunksjonen for tiden ikke eksisterer ;)

Har lest det opp til flere ganger, men regnet med at det bare gjaldt den gemene hop, og ikke sjefen sjøl :)

• edited November -1

OK, no er dette med sidetala fiksa.

Normal redigering og sletting har vi moderatorar gjort på same måte som brukarar gjer på sine eigne innlegg, så den måten kan vi ikkje nytte, nei. Eg KAN redigere/slette innlegg ved å laste ned tekstfiler frå tjenaren, endre nokre linjer og vere veldig nøye med at eg ikkje gjer noko galent og leggja det tilbake igjen. Men det er så tungvint at eg gjer ikkje det på grunn av småtabber som dette. :-)

• TedTed
    edited November -1

Det er litt dumt at "Merk alle som lest" knappen ikkje virker for øyeblikket... Den kunne jeg virkelig hatt nytte av nå....

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?