Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

De små grønne

2»

Comments

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Les hva jeg skriver da mann. Det var jo nettopp fordi jeg så nærmere på bladet da jeg var i butikken at jeg oppdaget at bladet inneholdt denne historien.

Så dette var altså ikkje noko problem for deg i det heile tatt? Det einaste problemet er altså at det var ingen som diskuterte nøyaktig det du ville diskutere? Så kvifor kunne du ikkje berre starte ein diskusjon om dette i staden for å berre syte og klage over at ingen hadde rukke å starte den diskusjonen før deg?

Hva med å se bladet først før du tar andre i skole. Fakta er:
    a) Bladet er dekket med plast.
    b) Det er ikke alle som nistirrer på TV2 hele tiden.

a) Men det står likevel på forsida av plasten at det er ein Barks-24-sider i bladet, så det er fullt synleg at det er ein Barks-klassikar i bladet til tross for at bladet er i plast.
    b) Og kva så? Det var ein digresjon. Eg forventar ikkje at du skal basere dine teikneseriekjøp på reklamepausene, eg berre nemnar at eg synest at det er litt kult at denne historia faktisk er nemnt i ein reklamefilm, for det er det ikkje så mange historier som er.

På langt nær blant hans beste, men selvsagt langt over dagens gjennomsnitt.

Etter MI meining er ho blant hans beste, og eg hadde eigentleg trudd at du etter denne utskjellinga meinte det same.

Det jeg har gitt uttrykk for er at abbonentene her kunne nevnt dette før bladet kom i salg.

Uhm ... Dette er eit fritt diskusjonsforum, der alle skriver nøyaktig det dei vil skrive såframt det er innanfor reglane. Du kan ikkje diktere folk til å diskutere noko som helst.

Sorry, Olaf men du har visst vært for lenge borte fra PCen din. Historien har hatt samme norske tittel siden første gang den ble utgitt på norsk i 1968. Fargeleggerne kan således selvsagt ikke dekke seg bak at de ikke visste bedre.

Det har ikkje falt deg inn at fargeleggjarane som sit ein stad i Europa ikkje bryr seg om kva den norske tittelen er? Romvesna var kanskje fargelagt grøne i 1968, og fekk kanskje den norske tittelen av den grunnen. Og den tittelen har dei vald å ta vare på. Men du kan ikkje forvente deg at fargeleggjarane skal ta hensyn til sånt så lenge originalhistoria ikkje nemnar grønt i det heile tatt. Personleg synest eg at det kvite var ein ganske kledelig farge ... Men her har det rett og slett skjedd ein kollisjon mellom oversetjing og fargeleggjing. "Feilen" i oversetjinga skuldast at dei har vald å bruke original tittel utan å ta hensyn til fargeleggjing, og "feilen" i fargeleggjiinga skuldast at fargeleggjarane som sit i Danmark eller ein annan stad og fargeleggjar Disney-seriar for Skandinavia, Finland, Tyskland, Aust-Europa og sikkert nokre land til ikkje tar hensyn til den norske utgivinga og kanskje ikkje ein gong forstår norsk.

Du tar forresten feil dersom du påstår at eg har vore borte frå PC-en min sidan 1968.

• edited November -1

Olaf SolstrAnd skreiv:

Du tar forresten feil dersom du påstår at eg har vore borte frå PC-en min sidan 1968.

Det har jeg selvsagt aldri påstått. Jeg mente bare at du har vært for lenge borte fra PCen i sommer.

• edited November -1

Olaf SolstrAnd skreiv:

Sigvald skreiv:

Bladet er dekket med plast.

Men det står likevel på forsida av plasten at det er ein Barks-24-sider i bladet, så det er fullt synleg at det er ein Barks-klassikar i bladet til tross for at bladet er i plast.

Det var kun fordi det stod "Stort UFO-nummer" og at det var en tegning fra historien har jeg skjønte hvilken histore det var tale om. Tittelen burde IMO ha stått utenpå plasten den også.

• edited November -1

Eg reknar med at hovudmålgruppa for den historia er dei som ikkje har lest ho før. Og for dei spelar jo ikkje tittelen nokon rolle.

• edited November -1

Etter en del debatt om masse annet og litt om fargene på disse mennene kan jeg konkludere sistnevnte problem (utrolig hva som ligger og slenger på harddisken :)

Her er coveret fra førsteutgaven på Norsk.

http://home.no/mikro-midas/DD6812.jpg

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Lars Olav skreiv:

Dette skreiv jeg 10.08:

Får trøste meg med Barks historien neste uke.

Dette sier ikke så mye. Det hadde vært mer informativt om du hadde skrevet:
    Får trøste meg med Barks historien neste uke. Da blir "De små grønne" for første gang utgitt i sin helhet på norsk.

Det har ikke falt deg inn at jeg faktisk ikke visste at denne historien aldri hadde blitt utgitt i et nummer før, eller at jeg ikke synes det er noe spesielt i det hele tatt hvor mange blader historien er i?

Men, la oss nå ikke legge for mye i dette.

Fornuftig sagt, men husk bare en ting. Det er ikke vi andre som har blåst opp dette til et problem, det var det du som gjorde med å klage på oss andre om at vi ikke skrev det du ønsket vi skulle skrive.

Husk at dette forumet er for alles glede og derfor skriver vi om det vi liker. Du kan jo selv starte et forum der alt dreier seg om å informere deg, så kan vi jo se hvor mange som ville brukt det.

Vær så snill og ikke tro at alt dreier seg rundt deg, for det gjør "desverre" ikke det.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?