Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Comments

• Tja, ikke så billig, mangler en bok, og det i den dyreste boksen (X).
  • Ser dere hvilken bok som mangler? Tittel, forsidetegning?
  • Som MikroMidas nevner, det er den siste (boks 10) med Walt Disney's Comics and Stories 230-312 som mangler.
    Alt da jeg gikk i folkeskolen lærte vi å tilpasse vårt reaksjonsmønster til omgivelser og situasjon - Sigvald
  • Takk. Jeg ser det jo nå. Var litt for rask både med synet og lesingen.
  • Men hva er det som gjør at denne er den dyreste? Lite opplag eller noe annet?
    Alt da jeg gikk i folkeskolen lærte vi å tilpasse vårt reaksjonsmønster til omgivelser og situasjon - Sigvald
  • Boks X og V var de siste som ble trykket, rett før lisensen gikk ut, sikkert lite opplag.
    Mener å ha lest en artikkel av Geir Hasnes om dette for lenge siden, kanskje var scannet av den på disse duckman sidene som ikke virker lengre.
  • Jeg snakket med han som kjøpte dette settet i dag, han mente det skulle gå greit å få tak i siste boka.
  • Ble litt nysgjerrig på dette og leste gjennom noen gamle papirer fra den tiden serien ble utgitt. De første slipcasene hadde et opplag på 5.000, mens de to siste kun ble utgitt i 2.500 eksemplarer. Og det er vel årsaken til at disse to i dag ligger høyere i pris.
  • Set II finnes i en "Second Printing", er det en del av opplaget på 5000
    Finnes noen av de andre bøkene i "second printing", noen som vet?
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?