Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Donald-NM 2014

1234568»

Comments

• Takker for et godt gjennomført NM, det var en fornøyelse å gidde å delta!

Er svært fornøyd med 6.plass (og enda mer fornøyd med bonuspremie) med tanke på at jeg ikke har hatt tilgang til mesteparten av samlingen min i løpet av konkurransen.
  • Takker også for et morsomt (og vanskelig) NM! Veldig gode og tidvis "ugooglige" spørsmål. Tør nesten ikke tenke på hvor mye arbeid som ligger bak. 

Også er jeg imponert over alle de flinke deltakerne. Folk i min krets tror at jeg kan en del om Donald, men jeg kan ingenting i forhold til mange her, det fikk jeg tydelig bevist nå. Lenge leve Donald-kunnskapen og dere som har den innabords!
  • Det begynner å bli en stund siden forrige NM nå. Tid for en ny runde i desember? :)
  • Ingen nye NM-arrangementer i sikte.
  • Ok, da er det bare å fortsette med lese Donald, så jeg er skikkelig skjerpet til det (forhåpentligvis) kommer et NM på litt lengre sikt. :)
  • Da får noen andre arrangere i så fall, vi er ferdige.
  • Ok. Da skal dere i hvert fall ha takk for innsatsen og for mye moro!
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?