Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Donald Duck & Co nr 28. 1958

edited June 2004 in Donaldisme

Dei av og dykk som har lest "De Komplette Årganger Del 4 1958" har kanskje lagt merke til framsida på blad nr. 28. Motivet som var på framsida er både groteskt og absurd. At dette har gått gjennom sensuren, finn eg svært rart.

For de som ikkje har sett dette, kan eg raskt forklare det. ODD spring etter Donald med ei fuglekostyme( Gås e.l?), ut av kostyme kan du sjå hovudet til den eine nevøen og i handa held han ei øks, som han jagar Donald med. Donald spring fremst, og ser bekymra ut, redd for livet.

Eg synast dette var ei av dei merkligaste framsidene eg nokon gong har sett! Er det andre som har synspunkt om dette??

Comments

• edited November -1

Må nesten se et bilde av forsida før jeg kan uttale meg. Noen som vet om det finnes på nettet?

• edited November -1

Vegar skreiv:

Må nesten se et bilde av forsida før jeg kan uttale meg. Noen som vet om det finnes på nettet?

http://dk.outducks.org/aa/1958/dk_aa1958_22a_001.jpg

• SvKSvK
    edited November -1

Vegard skreiv:

Eg synast dette var ei av dei merkligaste framsidene eg nokon gong har sett! Er det andre som har synspunkt om dette??

Dette var ganske merkelig og en forside som ikke passet seg helt, spør du meg.

Før jeg så selve bildet prøvde jeg å tenke ut en "løsning" på saken. Kanskje var øksen av tre, og det hele var bare en lek.

Men etter å ha sett bildet, falt nå i hvert fall den teorien i grus.

• edited November -1

Kommentar fra søstera mi: "Det er sikkert med å spise gås på juleaften." Så der fikk den litt mere menining. Likevel kunne den gjort seg bedre til et blad med mer svart humor... Mad kanskje.

• edited November -1

Eg synest at det verkar tydeleg at fuglen dei har kledd seg ut som, er eit fugleslag som Donald har for vane å hogge hovudet av med øks. Til tilbereding av mat og slikt, ja.

Sjølvsagt er det meint som ein spøk. Dei har ikkje tenkt å gå laus på onkelen med øks. Dei vil berre skremme han, ved å la han tru at ei kjempegås har kome for å hemne alle dei gjess han har drept oppgjennom tida.

Og eg er ueinig i at dette hadde passa på forsida av Mad...

• edited November -1

Det var vel slik at det i teikneseriens barndom at figurane var litt tøffere, me har jo sett Pluto og Donald oppføre seg ganske så tåpne etter drikking, og da er det definitiv sikkert ikkje saft dei har drukke. I dei gamle teiknefilmane kan man jo ofte sjå ting som dei heilt sikkert ikkje ville teikna i dag. Eg kjenner ikkje til om det same skjedde i blada, men det er det sikkert andre som kjenner til

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?