Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Skrue McDucks Liv og Livnet

edited June 2004 in Donaldisme

Ettersom det er neste umulig å få tak i denne boken, lurte jeg på om noen skulle ha den for salg! Begynner å bli lei av å leie den fra biblioteket hele tiden

«1

Comments

• edited November -1

Nei, jeg vil helst ha min for meg selv... Hvorfor kke bare gå på en nettbasert bokhandel (f.eks bokkilden.no) å kjøpe den?

• edited November -1

Utsolgt..

• edited November -1

De fleste bokhandlere er utsolgt og forlaget kommer ikke til å trykke opp boken før 2006. Men, jeg leste i en annen tråd om et nettsted der denne boken fantes. Er det noen som husker adressen dit?

• edited November -1

Jeg vet at lothes.no hadde inntil forrige måned..

• edited November -1

Øh... hva med å si at du har rota bort bibliotekets bok også betaler du erstatning? :P

• edited November -1

Det kan bli en fryktelig dyr bok fordi bibliotekene ofte tar over 500 for en mistet bok. I Oslo tror jeg det er mellom 700 og 1000

• edited November -1

^OI! Glad jeg ikke bor i Oslo. Hvis boka er over 2 år her så må jeg vel ut med 70kr for barnebok og 150 for voksenbok. Siden Skrues liv er en barnebok kan de jo ta mindre penger for den (?)

• edited November -1

ifølge Kristiansund folkebibliotek: ja :P

• edited November -1

og Deichman i Oslo

• edited November -1

Vis du vil innom Deichman må du innom barneavdelingen, og der står det barnebok/tegneserie

• edited November -1

Don Martin skreiv:

De fleste bokhandlere er utsolgt og forlaget kommer ikke til å trykke opp boken før 2006. Men, jeg leste i en annen tråd om et nettsted der denne boken fantes. Er det noen som husker adressen dit?

Jeg fikk mail fra Lothe bokhandel, da jeg hadde bestilt boken. De hadde den ikke inne da jeg bestilte, jeg valgte derfor å la ordreren stå... etter at Lothe hadde snakket med forlaget, fikk jeg mail fra dem at Egmont ikke vil komme til å trykke den opp i den nærmeste tiden. Men selvsagt, det er lov å håpe.

• edited November -1

ja, men de kommer sansynligvis i hall of fame

• edited November -1

Lite sannsynlig.... Men det går rykter om opptrykk i 2006;)

• edited November -1

Nei men hvis de skal gi ut kronologisk "alle" historiene kommer vel srues liv historiene ut.

• edited November -1

Ja.

• ACAC
    edited November -1

Anna skreiv:

Øh... hva med å si at du har rota bort bibliotekets bok også betaler du erstatning? :P

Det er ikke alene et amoralsk forslag - det er fuldstændig etisk forkasteligt at afskære andre lånere fra at låne bogen...

• edited November -1

Enig.

• edited November -1

Æh, Skrues arbeids "kontrakter" med Donald er ikke alltid 100% moralsk forankret i mannen fra Nazarets filosofi de heller, og stjeler du fra biblioteket betaler du i det minste godt for deg. Men, det er mange antikvariater her i landet, det meste kommer innom og er tilgjengelig hvis du er villig til å holde kontakten med dem OG sørger for å ha budsjett å handle for når det du jakter på dukker opp. Tips: Sett av penger til alt du ber antikvariatet lete etter, finner de det du vil ha når du er blakk, ringer de deg ikke neste gang.

• edited November -1

Gary Leach seier spennande ting på DCML:

"Plans are afoot to do a TPB series of Don Rosa's "Life and Times of Scrooge McDuck," possibly as early as next year. There's no firm production schedule yet, so there's no knowing how things may finally shape up, but we see no serious obstacles to making it happen."

Neste år kan det altså kome ein trade paperback av Skrues Liv på engelsk! Wee!

• edited November -1

Skrues Liv-historiene kommer vel med i HOF. Jeg tviler på at de er samlet i én bok, siden det er noen "vanlige" historier mellom Skrues liv-historiene.

Hvis boka "Skrue McDucks liv og levnet" ikke trykkes opp på nytt før i 2006, så hadde vært en idé å ha med B-kapitlene som Don Rosa har laget etterpå.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?