Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Donalds nye bil. Hva heter historien??

edited March 2012 in Donaldisme

Husker en historie, muligens en nytrykking i et "Store/Sommer/Jule Show" fra 90-tallet hvor Donald kjøper en ny grønn sports-cabriolet kallt "Spiat", hvis jeg ikke husker feil. Bilen ender med å ta fyr og Donald plasserer motoren fra Spiat`en i sin gamle 313.

Hva heter denne historien?

Og en annen historie fra 90-tallet i DD&Co. hvor Donald og Anton får hver sin sportsbil og Donald får den fineste bilen, men ender opp med å vrake den mer og mer. Historien ender med at Anton cruiser forbi Donald i sin nye bil og spør Donald hånlig om hvordan været er der Donald sitter i sitt før nevnte vrak.

Hva heter denne historien?

Svar mottas med mange takk:-)

Comments

• edited November -1

Den første er jeg ukjent med, men den andre er Vinnerulykke fra Donald Duck & Co 5/94.

• edited November -1

...men den er ikke ukjent for meg, her er den: Donalds nye bil

• edited November -1

Wow! Den het jo "Donalds nye bil"! Den stod i nr. 19 av "Elleville Evevntyr" fra 1992 som jeg hadde. Dere redda kvelden min der, altså!:-D Nå gjelder det bare å skaffe disse to bladene....

Tusen takk for svar:-)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?