Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Ny eller gammel?

edited June 2004 in Donaldisme

Kan noen fortelle meg om gaven i DD&CO Nr.25/04 er ny ting eller en gave vi har fått før... Den så bare så kjent ut...

Håper på svar.

=D

«1

Comments

• edited November -1

Vis det er tutenebbe så har vi fått det før.

• edited November -1

Nei... de der fotball skoene og plastfotballen..

• edited November -1

Og i nummer 26 får vi enda en av de spinnerne.

• edited November -1

Vet =D=D

Gleder meg... fordi de spinnegreiene er gratis :P

• edited November -1

Vi har fått de skoene og plastballen en gang før hvis jeg husker rett

• edited November -1

jeg og tror det Skruefan..

• edited November -1

Men det er minst 5 år siden tror jeg

• edited November -1

hvorfor gir de odd de samme tingene?
    Litt """"""forandring"""""""* kunne vært fint..

(*altså ikke de samme tingene mange ganger)

• edited November -1

Fotballstøvlene kan jeg ikke huske å ha fått før, i så fall må det være lenge siden, feks minst 5 år som Skruefan sa...
    De siste årene har vi fått mange ting som var bilag på nittitallet en gang. Slimgreier begynner jeg å bli kraftig lei av, de to første slimslengerne var gøyale, men den siste slimgreia (husker ikke hva det var, sikkert slimslenger det óg) var av så dårlig kvalitet at jeg bare rev den i stykker, eller så var det slik at tenkte jeg på den, og til min "overraskelse" gikk den i oppløsning!
    Jeg ble litt skuffet over at tutenebbet kom etter 17. mai i år. Ikke at jeg hadde gledet meg til den, men hvis det endelig skal følge med DD&co noe man kan bruke på 17. mai, så får det komme _før_ nasjonaldagen...

• edited November -1

Jeg er enig med at det er dårlig kvalitet på de slim greiene... jeg fikk da en sånn romvesen slimgreie... ble ødelagt, gikk opp i oppløsning og ble støvete samme dag..
    Jeg syns de burde få mindre slimgreier og mer "harde*" ting..

(*altså mer ting som ikke kan gå i oppløsning og bli ødelagt... seff kan jo harde ting også bli ødelagte men sånn som ikke blir ødelagt så lett.)

• edited November -1

Noen tingene i DD&co har vært bra men de fleste har ikke vært noe særlig. Jeg likte best DVD'en i et nummer og en demo på quack attack

• edited November -1

Jeg og liker sånt.. sånt som man kan bruke mange ganger... men det er synd for dem som ikke har pc og/eller DVD spiller...

• edited November -1

Jeg leser både pocket og vanelig donald. Don rosa er jo best av dem da ;) men lekene kan jeg ikke fordra... men jeg har lagt merke til at lekene er ofte gjentatt mange ganger. det er skjer også med vitsene det kan jeg ikke fordra..

• edited November -1

kall det gaver... ikke leker..

• edited November -1

Men vitsene er jo kule å kunne. Man kan imponere folk med kule vitser som man har lært i DD&co.

• edited November -1

mhm men vitse blir gamle har en her som det står i to blad etterværandre akkurat det samme..

• edited November -1

Ja sant nok. Jeg savner mer fakta i DD&co om tegnere, Andeby og andre nyttinge ting å kunne

• edited November -1

der er jeg helt enig kunne de ikke hatt den gang i måneden de tar for seg en av tegnerne eller forfatterne

• edited November -1

mindre leker og mer tegnesierier i DD&co

• edited November -1

det heter gaver ikke leker... leker er slik som vi leker med.. gaver er ting vi får..

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?