Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Donald Duck & Co 2012

1789101113»

Comments

• edited November -1

Kva var den beste donaldhistoria i 2012? Det kan du røyste på på donald.no. Eller, sannsynlegvis ikkje sånn med ein gong. Meir sannsynleg på fredag når vekas blad, der lista over dei ti nominerte historiene står, er i butikken. All statistikk tilseier at Arild Midthun vil vinne, då han medverkar på 40% av dei nominerte historiene. To saman med Knut Nærum, ei med Tormod Løkling og ei med BÅDE Nærum og Løkling (alle fire er forresten iTid-historier). Dei seks andre er "Donaldo fiasco" av Hansegård/Rota, "Butleren" av Hansegård/Ferraris, "Biler og burgere" av Heymans, "Verdens største pizza" av Sinisalo/Mänttäri/Maxi, "Rett og urett"av Halas/Vicar og "En verden uten Skrue" av Solstrand/Mota. Alle serieskaparnamna er oppgitt i lista, noko som eigentleg er utruleg tøft med tanke på kor kort tid det er sidan alle seriane i bladet var laga av Walt Disney...

• edited November -1

Har ikke fått bladet enda, men så det på Minetegneserier.no, personlig ville jeg ha stemt på Barks "Tilbake til Klondike" en av mine absolutte favoritter, men det er tross alt en gammel historie til glede for nye lesere.

Av de historiene som er nevnt havner "En verden uten Skrue" "Donaldo fiasco" og Tidsreisehistoriene høyt på listen.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?