Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Hvor Donald er du?

2

Comments

• edited November -1

Endte opp som Dolly på Andeby-testen jeg. Vel, vel, vil jeg si.

• edited November -1

Jeg ble Petter Smart.

• edited November -1

jeg fikk bare 54 % :P

og den med "Hvem er du i Andeby" fikk jeg Langbein.. hmmm ligner ikke meg :-D

• edited November -1

Ble 9% på meg, og Dolly i Andeby-testen LOL :D

• edited November -1

fiskebolla skreiv:

Pannekake skreiv:
    {{ http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/testdegselv/boker/article125596.ece Så trykker du på "Hvem er du i Andeby?"

Jeg ble Onkel Skrue - "Du har satt deg klare mål i livet, og kaster ikke bort tiden på uvesentligheter. Du har nådd langt, men er kanskje ikke så lykkelig som du hadde tenkt deg. Innse at veien er målet, og ikke vær så engstelig for et og annet tilbakeslag."

• edited November -1

Eg blei Mikke Mus.

• edited November -1

Jeg ble Petter Smart.

• edited November -1

Jeg ble skrue i andeby testen. det passet bra til navnet faktisk

• edited November -1

Jeg ble Mikke Mus!!!!

=D=D=D=D=D=D :P

• edited November -1

På Donald fikk jeg: Du er...
    Litt lite Donald Score: 45% Du ligner ikke mye på Donald.... men, likevel.... noe er det.

På Andebyfigur fikk jeg Langbein:
    Du er en vennlig figur, men såpass klomsete at det som i utgangspunktet er ment som tjenester fort blir bjørnetjenester. Ditt avvæpnende ytre og sjarmerende smil redder deg imidlertid ut av de fleste situasjoner

• edited November -1

Jeg ble Petter Smart

• edited November -1

jeg ble langbein=) med store føtter og ører og en god høyde er det vel ikke så rart heller..personligheten er jo og ganske meg..

Synes det er litt moro med sånne tester jeg!

• edited November -1

Jeg er, som de fleste andre, 36% Donald.
    Ellers endte jeg opp som Langbein - uten at jeg nødvendigvis er enig i det...

• edited November -1

Wow! Dette er eg kjempefornøgd med!

Du kommer ut som...
    Petter Smart

Du får det å være genial til å se enkelt ut. Du er kreativ, men en smule litt naiv når det gjelder å se forretningsmuligheter. Du stiller opp for dine venner, men har også litt vanskelig for å se de langsiktige konsekvensene av dine handlinger.

• edited November -1

Det same gjorde eg!!

• edited November -1

Jeg ble Langbein (!).

• edited November -1

Jeg ble Petter Smart.

• TedTed
    edited November -1

I den ene testen ble jeg petter smart, og i den andre testen 36%!

• edited November -1

Jeg var hele 63%! Er det et dårlig tegn.... ?

• edited November -1

54% - og jeg svarte ærlig!

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?