Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Carl Barks Complete

14567810»

Comments

• edited May 2017
    MikroMidas: "Synd de ikke selger danske kvalitestegneserier fra feks Faraos Cigarer og Cobolt."

Men det gjør de da! Adlibris tar så vidt jeg vet inn ALLE utgivelser fra Cobolt – det er derfra jeg kjøper dem selv. Ulempen er bare at de har et svært ulogisk søkesystem. Hvis du for eksempel vil kjøpe det nyeste danske Natacha-albumet, fungerer det ikke å søke på "Natacha" – for albumet er ikke oppført under hovedtittelen på serien, bare tittelen på den spesifikke utgivelsen. Så du må søke på kun "Den blå spurvehøg" for å finne albumet hos Adlibris.

Det er ganske latterlig at Adlibris ikke har et bedre system for hvordan tegneserieutgivelser dataføres. Jeg gikk i flere år uten å være klar over alt de hadde, før noen her på forumet informerte meg om hvordan man trengte å søke.
  • Hvor er det beste stedet å få tak i disse gift box settene til Fantagraphics?
  • Jeg kjøper dem på Amazon.com
  • Den trettende utgivelsen i denne serien er kommet i postkassa: "The Secret of Hondorica". Neste utgivelse er planlagt utgitt i april, og er "The Lost Peg Leg Mine".
  • edited October 2017
    Kom over et bilde fra boken "The lost crown of genghis khan" gjeldene "Landet under jorden". Etter hva jeg har sett av bilder tidligere har Skrue en blå frakk i originalutgivelsen av denne historien. Men i denne ny-utgivelsen ser det ut til at Skrue har fått den purpurrøde frakken han hadde i de fleste av de originale serieheftene.

Jeg trodde Fantagraphics holdt seg slavisk til de originale fargene, til den grad at de til og med inkluderte fargelggings feil som at Skrues gamasjer plutselig blir grønne istedenfor brune i noen ruter av "Back to the Klondike". Men personlig vil jeg ikke si det gjør så mye om de isteden tok den friheten å gav han denne purpurfargen, som ser bedre ut en den blå varianten. En mer fast fargelegging av Skrues klær føles uansett bedre ut en stadig skiftende farger.

Link til det aktuelle bildet:

https://www.budsartbooks.com/media/catalog/product/cache/1/image/1800x/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/w/d/wd12h-uncle-scrooge-lost-crown-genghis-khan_4.jpg
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?