Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Olaf i andre fora

edited November 2010 in Donaldisme

Alle som jevnlig er innom dette forumet kjenner selvfølgelig Olaf M Solstrand som eneveldig hersker og solkonge på Andeby Online. Men det tør nevnes at mannen har flere strenger på sin lyre. Håper det er greit at jeg dessuten varmt anbefaler Laffens personlige blogg. Samt hans tegneserieportal (som visstnok snart også vil være å lese i engelsk versjon).

Comments

• edited November -1

Nettserier ble, så vidt jeg kan huske, annonsert her på AOL da den var ny (hvilket er grunnen til at jeg har fulgt med på Nettserier siden begynnelsen og dermed oppdaget mange fine serier). Men det skader sikkert ikke med en påminnelse, til glede for nye lesere (og for gamle lesere med dårlig hukommelse).

Laffebloggen, derimot, var ny for meg. Nå har jeg brukt altfor meget av natten til å lese mange av de 100 ideene, og blitt stadig mer imponert over solkongens evner til å finne opp fantastiske ting.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?