Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Pocketer i massevis

1373839404143»

Comments

• "Historier tegnet og fortalt av Casty".

De tør skrive det, ja.
  • Haha, ja! Men i 80% av tilfellene stemmer det jo heldigvis også. :) 4 av 5 historier er Mikke Mus-serier skrevet og/eller tegnet av Casty. Så "Glitrende vennskap"-boken er en bra innføring i Castys Mikke for den som skulle ha lyst til å sjekke ham ut eller lese mer av ham. Og så inneholder den blant annet den 75 siders lange "Skyggedykkerne", som aldri har vært utgitt på norsk før heller. Den historien kan jeg virkelig anbefale.
  • Vet noen om Regnbuens Harmoni blir den siste i serien? Egmontlitor viser bare de åtte som foreløpig er utgitt. For andre pocketserier har de oversikt over kommende utgivelser.
  • Italienerne er oppe i 23 bøker i denne serien, så det er ihvertfall nok igjen å ta av.
  • Har noen observert Påskepocket i år?
  • image
    (trykk for større bilde)

Var akkurat på butikken og så denne gule pocket-boka med påskemotiv. Det står ikke "påske" noen steder på den, men regner med det er årets påskepocket.
  • Serie.no har nå en del Andebys helter pocketer og Temapocket til ca halv pris. Kjøpte dem selv til full pris da de var ny.
  • Egmontlitor har nå fått oppdatert antall pocket utgivelser fra 106 til 124. De fleste nye titlene er Andepocket, Carl Barks og temapocket, men også nr 2 for både Spookyzone og agentserien med Dolly og Minni.
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?