Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Olaf skriver manus!

1568101122

Comments

• SvKSvK
    edited November -1

WOW! Kjempespennende og interessant........helt til jeg ser at det kommer i DDEkstra :-(

Da får jeg vel satse på å få tak i bladene brukt etterhvert.

• edited November -1

Jeg får gåsehud! Dette høres helt fantastisk ut, jeg gleder meg som en unge!

• edited November -1

Dette høres flott ut, Olaf, men jeg er alltid litt skeptisk til storartede nyheter på 1. april...

• edited November -1

Høres genialt ut, men som bingo sa er det 1. april...

Men så vidt jeg husker har Don Rosa laget en historie med et lignende plott, der vi ser Andeby uten Donald, (det er en stund siden jeg leste den, men husker konseptet).

Link

• edited November -1

bingo skreiv:

Dette høres flott ut, Olaf, men jeg er alltid litt skeptisk til storartede nyheter på 1. april...

AUDA! Nedtur....

• edited November -1

Du beskriver noe veldig spennende, Olaf! Trist at det er 1. april i dag, ellers hadde dette vært noe å glede seg til.

• edited November -1

Morsom aprilspøk, Olav!

• SvKSvK
    edited November -1

Ja, og lurt å legge spøken ut kvelden før. Man er ikke helt i 1.april modus da, selv om datoen har bikket 1.april.

• edited November -1

Hah, genialt.

• edited November -1

Ser i alle fall hvorfor enkelte ender opp som forfattere! :-D En ordentlig veluttenkt spøk!

• edited November -1

Snufs, er det ingen som tar dette seriøst altså? Jaja, det gjer ikkje eg heller når eg tenkjar meg om. Takk for at de gadd å lese dette.

(Den fantastiske ideen til denne aprilspøken var forresten ikkje min, men krices.)

• edited November -1

Ja det var for godt til å være sant, Olaf, men jeg tror alle ønsket at det ikke var 1. april igår. Hadde blitt en fantastisk serie. :)

• edited November -1

Som jeg vel har skrevet tidligere er jeg veldig skeptisk til at noe sånt skulle ha kommet på trykk. De som vil ha dette på trykk kan i alle fall ikke klage over at Don Rosa avslører hver minste lille detalje og ikke lar noe bli opp til fantasien. Dette er historier jeg tror det er best at forblir ufortalt.

• edited November -1

Tommy skreiv:

De som vil ha dette på trykk kan i alle fall ikke klage over at Don Rosa avslører hver minste lille detalje og ikke lar noe bli opp til fantasien.

Hvorfor ikke? Jeg mener at det å synes det kunne være interessant å få vite noe om Andebys fremtid ikke betyr det samme som at man ønsker å vite hver minste lille detalj om fortid/nåtid/fremtid. Jeg ser mer på det som noe av det samme som den originale Skrue liv og levnet selv om vi jo i fremtidshistorien ville få kun nye opplysninger. Og det går an å like den uten å like alt Rosa har avslørt.

Når det er sagt så er det jo ikke noen garanti for at jeg ville likt fremtidshistorien, så sånn sett så er det kanskje like greit at vi aldri får den. :)

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

... og den neste etter det igjen kjem i nummer 18. Skrue, 12 sider. Historia har fått liv av den fantastiske Cesar Ferioli og inneheld både ei Barks-referanse og andeuniversets kanskje aller beste bifigur.

Ein rask titt på neste veke-sida i nummer 17 stadfestar at det stemmer.

• edited November -1

... og den neste utgivinga på norsk etter det blir Sknerus kontra Sknerus som kjem i Donald Duck & Co nummer 28-29.

• edited November -1

... og den neste utgivinga på norsk etter det blir Sknerus kontra Sknerus som kjem i Donald Duck & Co nummer 28-29.

Forhåpentligvis med et annet navn :)

• edited November -1

... og den neste etter det igjen kjem i nummer 18. Skrue, 12 sider. Historia har fått liv av den fantastiske Cesar Ferioli og inneheld både ei Barks-referanse og andeuniversets kanskje aller beste bifigur.

Ein rask titt på neste veke-sida i nummer 17 stadfestar at det stemmer.

og en flott referanse (med en veldig fin tegning) var det også!
    Like historien :-)

• edited November -1

Var innom Donald-redaksjonen i dag. Sjølv DEI får blada etter Nittedal. Spurte om eg kunne få ta ein titt på bladet ettersom eg visste at det hadde kome fram til Tintern, men det fantes ikkje eit blad å oppdrive i heile huset. :-)

• edited November -1

Var innom Donald-redaksjonen i dag. Sjølv DEI får blada etter Nittedal. Spurte om eg kunne få ta ein titt på bladet ettersom eg visste at det hadde kome fram til Tintern, men det fantes ikkje eit blad å oppdrive i heile huset. :-)

Her snakker vi om spesialavtaler, vet du ... Er det rart man blir irritert på vestlandet?

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?