Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Olaf skriver manus!

11617192122

Comments

• Artig. Kva to?
  • ... og i nummer 46 kjem det ein Skrue-tisidar med teikningar av Marco Rota. Om det er lov å seie det sjølv er det eit av dei aller finaste manusa eg nokon gong har laga.
  • Oi, nå får jeg ekstra store forventninger :) 
  • Eg har ikkje fulgt godt nok med i timen i går kveld. ETter planen har eg visst TO historier i nummer 46. Den andre er ein Langbein-sekssidar, teikningar av Fabrizio Petrossi.
  • TO Historier på en gang, det blir nesten som å åpne to kalendere i adventskalenderen samtidig.
  • ENDRINGAR: Marco Rota-historia blir flytta i Noreg, uvisst til når (Marius seier "sannsynligvis til 2014", men eg går ut frå at han meiner 2015), og ei av Van Horn-historiene (eg har ikkje fått vite hvilken) blir flytta til nr 43/14.
  • Så langt kan jeg se har du nevnt fire historier, med følgende opprinnelige utgivnings-rekkefølge:
    39 - Noel Van Horn (7 sider)
    45 - Miguel (3 sider)
    46 - Marco Rota (10 sider)
    46 - Fabrizio Petrossi (6 sider)

Da er det vel historien som skulle ha kommet i nr. 39 som er utsatt til nr. 43? Slik at den nye planen ser slik ut:
    43 - Noel Van Horn (7 sider)
    45 - Miguel (3 sider)
    ? - Marco Rota (10 sider)

• Det stemmer ikkje heilt, Sigvald, eg har nevnt fem historier, den eg nevnte i veke 39 var ein tisidar, og i tillegg var det ein sjusidar i veke 44. Har imidlertid no fått stadfesta at det er sjusidaren som blir flytta, og at han meinte 2015.

Planen er altså:
    39 - Noel Van Horn (10 sider)
    43 - Noel Van Horn (7 sider)
    45 - Miguel (3 sider)
    2015? - Marco Rota (10 sider)
  • Ser på lista frå Danmark at enno ei historie er satt opp i nummer 49 (tre sider Ole, Dole, Doffen og Ferioli). Om det skjer endringar i den norske utgåva har eg ikkje fått sjekka enno, men det er iallfall den opphavlege planen.
  • Kan stadfeste at "Da Magica vant" med teikningar av Noel Van Horn er på plass i DD39.
  • Minner om at nr. 39 med den meget solide 10-sideren "Da Magica vant", er i handelen nå!
  • Takk, Sigvald.
  • Vil bare slenge meg på og si at jeg også syntes det var en veldig bra historie!

(Det var forøvrig ikke jeg som oversatte den, selv om det ved en feil kun var mitt navn som sto som oversetter av dette nummeret).
  • Takk til deg òg, Tommy.

Eg merka då eg sette meg ned for å lese historia (det er jo to år sidan eg skreiv ho) at eg ser eitt plottproblem:

Spoiler:
    Heile greia med at alt Skrue har opplevd sidan første historie med Magica var ein draum er... Vel... Unødvendig. Så lenge Skrue vaknar og får vite at han har vore medvitslaus i eit år, er heile alt-du-nokon-gong-har-opplevd-Magica-i-var-ein-draum-plottet berre ein unødvendig komplikasjon. Magica kunne jo fint ha gjort alt det Skrue får vite at ho har gjort sjølv utan det ekstra forvirringsaspektet. Og det hadde nok òg gjort historia litt lettare å presse inn på ti sider.

Er forøvrig svært imponert over teikningane i historia. Noel Van Horn var ikkje den første eg ville ha tenkt på i same setning som dystopiske tema, men det er noko han har gjort med glans. (Det same kan forøvrig seiast om historia i nr 43, som de ikkje har lest enno - den har òg eit tema eg overhovudet ikkje hadde sett for meg Van Horns stil i, men det FUNGERER fantastisk bra.)

• Minner om sju siders Lille Hjelper-historie i DD&Co 43/2014, Noel Van Horn.
  • Takk, Olaf! Jeg har kjøpt bladet til både meg og AC! Jeg like veldig godt plottet, men synes at historien denne gang ble for kompakt. Jeg føler at for mye skjer i for høyt tempo og over for få sider.
  • Det syns jeg er noe som går igjen i veldig mange historier for tiden. Historiene til Arild Midthun sliter også med det samme etter min mening.
  • Enig i at de aller fleste av de nye historiene sliter med dette problemet. Savner virkelig lange historier  @-)
  • Like til Sigvald!
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?