Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Olaf skriver manus!

1141517192022

Comments

• @Chrisron: Ser ut som om ei av historiene mine kan dukke opp i DD&Co 10-2014 òg - ein sekssidar med Klaus Knegg teikna av Fabrizio Petrossi. D 2012-135.

• Takk!

Petrossi var ukjent for meg (trodde jeg), men etter et søk så ser at han har rundt 50 utgivelser i Norge.
  • Har fått sjekka at det er ei historie av meg i #6/2014 - det kan ved første augekast sjå ut som om det ikkje er det, for redaksjonen har tydelegvis bestemt seg for at den historia er skrive av Evert Geradts og teikna av Mau Heymans. Så det får vera vår vesle løyndom at det er meg og (eg trur det var Gattino) som har laga den.

• edited February 2014
    Litt svakt at ingen så langt har minnet om Solstrand-utgivelsen i #5 i denne tråden - kun den som er i #6. Nå rakk jeg akkurat å kjøpe #5 til både meg og AC. I morgen kjøper jeg #6 til begge to.
  • Hald kjeft, Sigvald. Ikkje oppfør deg som ein bortskjemt drittunge.

For det første er det framleis absolutt ingen som er pålagt å minne deg om sånt. Den einaste som har noko form for ansvar for at du får tak i dei blada du er interessert i, er deg.

For det andre blei det opplyst om denne historia i denne tråden allereie i november. Dersom det faktisk er så viktig for deg å få tak i desse blada, burde du ha lest denne tråden i november og deretter notert deg dette i kalenderen din sånn at du når veke 5 kom visste at det aktuelle bladet var på veg ut i butikken. Hadde du ikkje villet kjøpe bladet uten å vera 100 % sikker på at historia stod der, kunne du då ha spurt sjølv i forumet om nokon kunne stadfeste at historia stod der.

For det tredje ER det minna om dette - i tråden "Donald Duck & Co 2014". Der spurte Chrisron om nokon kunne stadfeste at historia stod der, og Mikkel Hagen gjorde nettopp det.

Ikkje frist meg til å bruke forumadministratorstatusen min til å låse denne tråden og nedleggja eit forbud i reglane mot å opplyse folk om når mine historier kjem ut.

Eg minner deg her og no om at mi neste historie på trykk, etter #6, er i #10. Bladet er i butikken 7. mars. Dersom det overhovudet er viktig for deg å få tak i den historia, noter deg datoen allereie no, og kjøp bladet når det kjem i butikken i staden for å kome tilbake hit og klage på at ingen har minna deg på det.

• OK! Jeg beklager at jeg ikke fikk med meg at saken ble nevnt i en bisetning nederst i et innlegg i en annen tråd ("Donald Duck & Co 2014"). Jeg skal nok følge bedre med i tiden fremover. I så måte er det lettere å huske 3-4 uker frem i tid enn 3 måneder frem i tid

:\">
  • Om du skriver det ned, trenger du ikkje å hugsa det i fire veker eingong.

• Selv synes jeg det er vanskelig nok å huske ting 4 uker BAKOVER i tid.
  • Hei, Sigvald? Kjøp Donald på fredag.
  • Takk, Olaf!

Det skal jeg huske! Jeg kjøper selvsagt både til meg selv og AC!

• Neste historie av meg ser ut til å vera ein Donald-tisidar i nummer 21/2014 med teikningar av Wanda Gattino.
  • ... og etter det er det ein B-gjengen-åttesidar i nummer 25/2014 med teikningar av Fabrizio Petrossi.
  • Minner om dagens nummer av DD&Co (21/2014) som inneholder både Olafs solide 10-sider "Trening uten mening" og Lars Jensens etterlengtede 4-sider "Målløs".
  • edited June 2014

Siden ingen abonnenter hittil har husket å minne om at det er en ny Olaf-historie i dagens DD&Co (#25/2014), B-Gjengen : "Ran med plan" (8. sider) tillater jeg meg å gjøre det. Bladet skal selvsagt kjøpes både til meg selv og til AC som jeg treffer neste helg - dermed ros til Olaf og ikke minst redaksjonen for god timing med utgivelsen :)

• Olaf har jo allerede nevnt det ...
  • Sist han nevnte det i denne tråden var for snart 3 måender siden (2. april). Som før nevnt er det ikke alle som husker slikt så lenge.

• Sigvald, eg sliter som alltid med å fatte og begripe korleis logikken din fungerer.

Du føler at det er veldig viktig informasjon at det står ei historie av meg i vekas Donald-blad. Eg har opplyst deg om når historia står på trykk. Men du kan ikkje ta deg bryet med å notere dette i almanakken din, eller i det du måtte benytte av kalenderprogramvare?

Du gir meg ros for at historia står på trykk ei veke før du møter AC. Kvifor? Trur du verkeleg at det var noko eg på nokon som helst måte sat og tenkte på då eg skreiv denne historia for fem år sidan? Trur du at eg, i 2009, sat og tenkte "Eg bør bruke all mi telepatiske makt på å prøve å påvirke Egmont til å trykke denne historia i nummer 25/2014, for i veke 26/2014 skal Sigvald møte AC"?

Det er veldig viktig for deg at ting kjem på trykk før du møter AC, og ikkje etter. Og sjølv om du er ein enkeltperson, som verken abonnerer eller kjøper bladet fast, forventer du at dette er noko redaksjonen skal ta hensyn til (og eg tydelegvis påverker). Om ein hadde gått ut frå at dette var ein logisk tankegang, kunne ein ikkje då forvente at du faktisk gjekk ut aktivt og opplyste om når du skal møte AC i framtida? At du sendte jamlege e-postar til Donald-redaktøren og til ECC med kopi til meg om at "I veke 26 møter eg AC, så fint om alle historier som eg personleg er interessert i kjem på trykk i veke 25"?

Kor lang tid i førevegen planleggjer du desse jamlege AC-besøka dine? I tilfellet historiene som nemnast i denne tråden, veit du som sagt nesten tre månader i førevegen når historiene kjem. Då kunne ein vel gå ut frå at du kunne leggja opp dine reiseplaner etter dette, slik at du når du ser at eg skriver at eg kjem med ei historie i nummer 21 og ei historie i nummer 25 kan passe på at du møter AC i veke 22 og 26? Kvifor går alltid det jævla ansvaret den andre vegen?

Kvifor er det VI som har ansvar for at du får med deg historiene du er interessert i, og kvifor er vi òg ansvarlege for å minne deg på dette? Kvifor kan vi ikkje gå ut frå at du faktisk noterer deg sånt når det er så forbaska viktig for deg?

Kvifor er det VI som har ansvar for at historier det kan vera eit fnugg av sjanse for at du er interessert i aldri blir utgitt like etter at du har vore i Danmark eller AC har vore i Noreg? Korleis meiner du at vi i det heile tatt skal vite når du møter AC?

Kvifor er det eigentleg eit problem at historier blir utgitt etter at du har møtt AC? Møter du ikkje AC så ofte at dei blada kan bli liggjande til neste gong?

Dette er ikkje retoriske spørsmål! Dette er noko eg oppriktig lurer på! Eg fattar ikkje at når det kjem berre ei handfull Donald-historier du er interessert i i året, klarer du ikkje å notere det i kalenderen. Eg fattar ikkje kvifor det er skandale dersom desse historiene blir utgitt etter at du har møtt AC, både fordi du fint kan la bladet liggja til neste AC-besøk og fordi eg ikkje kan begripe korleis du kan forvente at din timeplan, som berre du har innsyn i, er noko Noregs største teikneserieforlag skal ta hensyn til når dei lagar utgivingsplanane sine.

Kan du svare meg på det, Sigvald?

• Det er bare harry og useriøse donaldister som ikke abonnerer eller kjøper bladet fast.
  • edited June 2014

Olaf, her er det visst flere misforståelser ute og går.

For det første, jeg har ikke kritisert noen her. Jeg har bare gjort det jeg har fått beskjed om, nemlig å ta meg bryet med selv å følge med på når dine historier blir utgitt. I tillegg valgte jeg å omtale denne utgivelsen her i tråden med tanke på eventuelle andre interesserte. Den aktuelle historien er for øvrig, etter mitt skjønn, en av dine beste. Mest fordi både plottet og ikke minst måten historien fortelles på, fortellerperspektivet om du vil, skiller seg noe fra det vanlige.

For det amdre, min kommentar knyttet til utgivelsestidspunktet var kun ment som en glad, positiv og kanskje morsom kommentar. Jeg ville bare understreke at jeg er glad og fornøyd med tingenes tilstand denne gang, derfor smileyen.

• HerbertthePig, det der var ikke så veldig morsomt. Seriøse Donaldister prioriterer ofte å bruke penger på dyre bokserier (CBSV, DRSV, CBA, HOF, DD&Co de komplette årgangene, etc.). Da må det kanskje kuttes på andre utgiftsposter.
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?