Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Olaf skriver manus!

1131416181922

Comments

• Får du betalt for leverte historier som ikke er publisert?
  • Ja, sjølvsagt. Eg får betalt per levert side, ikkje per publikasjon.
  • Ang. "Alle monner drar", ekstra tysk side og Dirk Müller.

Olaf, du har rett i at den tyske versjonen først ble registrert som èn historie på 7 sider i inducks. Så ble ble ting (feil) rettet opp og dette førte videre til feil i den svenske og danske indeksen også. Men ting skal være rettet opp nå, og det det ser ut som den ekstra sida kun er utgitt i tyskland.

Det hadde være interessant å lese den alternative slutten også. Din teori om hvorfor den ble laget høres sannsynlig ut.

• Ifølgje systema til ECC ser det ut som om mi neste historie på trykk blir ein tresidar teikna av Ferioli i DD&Co #47. Ettersom sånt kan endrast av gjengen i Nydalen er det ingen garanti.

Anbefaler at alle Solstrand-fetisjistar som ikkje kjøper bladet fast noterer seg dette i kalenderen allereie no sånn at de kan forsøke å få det stadfesta når bladet er ute, for eg kjem høgst sannsynlegvis ikkje til å gidde å nevne dette igjen i november.

• @FrankAa: Ved hjelp av ein kontakt i Tyskland fekk eg for nokre veker sidan lest den aktuelle Gulbransson-sida. Eit kjapt handlingsreferat:

Spoiler:
    • Iskremseljaren fortel Donald at Skrue er ein fantastisk forretningsmann.
    • Det blir sagt (eg har ikkje historia framfor meg, så eg hugsar ikkje om det var Skrue eller iskremmannen) at Skrue no kjem med eit par nye eksotiske iskremsmakar.
    • Alle iskremseljarane i Andeby dukkar plutseleg opp for å fortelja Skrue at dei nye is-smakane ikkje sel i det heile tatt - det er ingen som vil kjøpe dei.
    • Skrue lurer i desperasjon på kva han skal gjera utan kunder.
    • Donald tilbyr seg at Skrue kan tilsetja han som kunde.

• Minner om at SÅVIDT EG VEIT er det mogleg at det står ein tresider av meg, med teikningar av Ferioli, i DD&Co 47.

Neste historie er, etter planen eg har tilgong på, òg ein tresidar - med teikningar av Marco Rota og Minni i hovudrolla. Den er satt opp for DD&Co 05/14.
  • Er dette første gang både du og Marco bruker Minni eller tar jeg feil?
  • Marco Rota har i alle fall tegnet Minni i sju historier tidligere, men en skal helt tilbake til 1981 for å finne den forrige. Om en tar coverillustrasjoner har han tegnet Minni langt flere ganger. Etter at han begynte å tegne for Egmont har han jo stort sett tegnet ender, men Inducks gir to treff på Mikke-historier med D-kode ("Operasjon Store Slukhals", utgitt i 1996, og "Piratskatten" i 2005). Minni var dog ikke med i noen av disse.
  • OK, takker for info. Forbinder Marco Rota mest med ganske små ender, men vet jeg har sett minst en Mikke-historie fra hans tegnebord også. 
    At det var så mange som sju historier med Minni hadde jeg aldri trodd.
  • Måtte google Mikke-historier frå Rota sjølv då eg fekk vite det, og fann ut det same som Tommy - at joda, mannen har teikna nokre mus, han.

For mitt vedkomande trur eg dette var første gong eg brukte Minni, ja. (Men både Mikke og Langbein, som òg er med i historia, hadde eg brukt tidlegare - i to ulike historier, til og med.)

• Har dette gått meg hus forbi eller er historiene ikke utgitt i Norge enda?
  • Dei er ikkje utgitt, nei.
  • Kan bekrefte at DD&Co 47 som er i salg i butikkene på fredag inneholder den tre sider lange Donald-historien "Sparken", med manus av Olaf og tegninger av Ferioli.
  • Historien minner meg litt om [url=http://coa.inducks.org/story.php?c=D+2007-120]syndebukken[/url] av Kari Korhonen.

Ellers er Creators watchlist på inducks en grei måte å bli oppmerksom på nye historier av enkelte forfattere, men for de som er avhengig av å kjøpe blader i løssalg tar det kanskje for lang tid før nye blader blir indeksert.
  • edited November 2013

Ser ut som om eg etter planen har ei historie i DD&Co 6/14 òg. Det er òg ein tresidar, denne gongen med Skrue i hovudrolla og teikningar av Gattino.

For dei som er interesserte i koder og sånt er Rota-historia D 2013-032 og Gattino-historia er D 2008-249.

Creators watchlist var forresten nytt for meg - takk for tipset, @datagutten!

• Takk, Olaf. Koder og sånt er viktig for sånne som meg. :)
  • edited November 2013
    Fordi jeg er veldig glad i å lage private lister og indekser og når det da kommer til mitt disneyindeks (som ikke er så stort da det kun er et indeks over dine, Tommys og Midthuns serier) så har jeg valgt å liste opp etter kode.

Hvorfor jeg er så glad i lister og slikt er litt mer personlig og komplisert og ikke noe jeg skal kjede folk på et disneyforum med. :)
  • Dei siste manusa eg hadde å skrive i 2013 er levert, og ei kjapp konsultering med mitt eiget private indeks viser at eg no har levert 56 manus, som til saman spenner over 453 teikneseriesider. Nok til å fylle litt over ti donaldblad, eventuelt cirka tre Hall of Fame-bøker for dei som føretrekk den måleeininga.

I 2013 har eg levert 7 historier på til saman 47 sider, noko som vil seie at dersom eg får eit liknande tal i 2014, vil det utgjera nøyaktig 500 sider med seriar. Og det er jo ikkje så aller verst.

• Med andre ord vil du etter 2014 nesten klare å fylle en temapocket - for de som foretrekker den måleenheten. :)
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?