Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Donald Duck 75 år - markering i Oslo 6. juni!

edited March 2009 in Donaldisme

“Celebrating the Duck!”
- en uoffisiell markering av Donald Duck sitt 75 års jubileum!

Vi er en gjeng gammeldonaldister som har sporet opp mange av donaldistene som var aktive på 1970- og 1980-tallet, for å arrangere en uoffisiell feiring av Donald Duck sin 75 årsdag ved Serieteket i Oslo, lørdag 6. juni 2009, fra kl. 10.00 og utover hele dagen i god gammeldonaldistisk ånd.

Disse er allerede blitt invitert via en mailingliste, og svært mange av disse har svart ja, men da det fortsatt er plasser igjen, har vi herved gleden av å invitere også andre Donald/ Disney-interesserte til å melde seg på vårt arrangement.

Alle nærmere detaljer, inkludert en egen side for påmelding, finner dere på arrangementet sin egen nettside:

http://www.donaldismen.no

Pris: kr. 300,- pr. deltaker.

Når det gjelder ”Utstillere” så vil denne oversikten bli jevnlig oppdatert, da vi legger ut informasjon om tegnerne etter hvert som vi får inn bidragene til vår jubileumsutstilling.

Vi har ellers fått i stand en rimelig overnattingsavtale med Rica Hotell Helsfyr i Oslo for tilreisende.
Se nærmere opplysninger omkring dette på egen underside (”Arrangement”/ ”Overnatting”), hvor du også finner kontaktinformasjon til hotellet.

Det er som nevnt begrenset med plasser, så meld deg på snarest hvis du har lyst å bli med på dette arrangementet.

Sjekk ellers nettsiden vår ved jevne mellomrom, da det kan - og vil - bli endringer i det oppsatte programmet helt frem til den 6. juni!

Eventuelle spørsmål må rettes direkte til oss, og ikke via dette nettforum.

Med vennlig hilsen
arrangørene av ”Celebrating the Duck!”

Comments

• edited November -1

Undertegnede er påmeldt til dette arrangementet. Hyggelig hvis noen andre her fra forumet også tar turen!

• edited November -1

Tommy skreiv:

Undertegnede er påmeldt til dette arrangementet. Hyggelig hvis noen andre her fra forumet også tar turen!

Jeg vil jo anta at noen av oss "eldre" på AOL tilhører kategorien Gammeldonaldister, og var aktive på 70/80 tallet. Jeg er iallefall påmeldt.

• edited November -1

Tommy skreiv:

Jeg skal til Svaldbard samme helg og er derved forhindret fra å være med på dette. Jeg vil dog ønske dere andre lykke til.

• edited November -1

Utstillingen med tegninger til dette arrangementet blir spennende. Bla. har Daan Jippes og Villiam Van Horn levert tegninger.

• edited November -1

Utstillingen er kommet til Sarpsborg. Den åpnes imorgen på Borgarsyssel museeum, lørdag 29. mai ,med åpning av Arild Midthun, kl. 1300.
    Utstillingen består av ca 50 bilder og er på Borgarsyssel museum Lørdag 29. mai 1300-1700
    Søndag 30. mai 1200- 1700
    lørdag 5. juni 1200-1700
    søndag 6. juni 1200-1700

This discussion has been closed.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?