Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

midthun eller jippes?

edited October 2007 in Donaldisme

Hvem har tegnet omslaget til Donald Duck & Co nr. 40 som i skrivende stund er ute i butikkene?

Forsiden er kreditert Midthun og Rodriques, men stilen minner mistenkelig om Daan Jippes...den nye norgesvennen. Har Midthun prøvd å etterligne Jippes, eller hva sier ekspertene?

Comments

• edited November -1

falkmoore skreiv:

Hvem har tegnet omslaget til Donald Duck & Co nr. 40 som i skrivende stund er ute i butikkene?

Forsiden er kreditert Midthun og Rodriques, men stilen minner mistenkelig om Daan Jippes...den nye norgesvennen. Har Midthun prøvd å etterligne Jippes, eller hva sier ekspertene?

Vis det står at det er Midthun så er det nok han. Tar en rask skikk på bladet nå.

• edited November -1

Ifølgje Inducks er dette ei gamal nederlandsk forside som har blitt speilvendt og fargelagt på nytt. Så det er sannsynlegvis berre ei feilkreditering som har skjedd.

http://coa.inducks.org/story.php?c=HC+DD1995-32

• edited November -1

V-vidvei skreiv:

Vis det står at det er Midthun så er det nok han. Tar en rask skikk på bladet nå.

Ein skal ikkje alltid stole på krediteringa i DD&Co. Den har vore feil før. Det som har hendt er sannsynlegvis at dei har gløymt å bytte ut det som stod der i forrige nummer til det som skulle stå. Elles synest eg det er artig at Egmont har byrja å bruke Inducks-kodar, slik som HC DD1995-32. Det viser at Egmont nyttar Inducks, dei òg.

• edited November -1

Og minst like artig er det jo at forsida nok en gang gjenspeiler innholdet i bladet!

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?