Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Nytt donaldistisk tidsskrift

13468915

Comments

• edited November -1

Hvordan går det Tommy, blir det noe blad på oss i løpet av juni? :-)

• edited November -1

Helen skreiv:

Joda, det blir det. Bladet ble ferdig redigert før helga som var, og i dag ble bladet tildelt ISSN-nummer. Nå er trykking det eneste som gjenstår, noe som sannsynligvis ikke vil ta så veldig lang tid. Skal gi beskjed når bladet blir sendt ut. Men at det blir i juni er garantert. :-)

• edited November -1

Tommy skreiv:

Helen skreiv:

Joda, det blir det. Bladet ble ferdig redigert før helga som var, og i dag ble bladet tildelt ISSN-nummer.

Hvorfor ikke det mer kjente ISBN?

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Hvorfor ikke det mer kjente ISBN?

ISSN er for tidsskrift/blad og ISBN er for bøker.

Ekstraopplysning: Tidsskrift/blad har faste ISSN (International Standard Serial Number), dvs. at alle nummera har same ISSN. Ei bok får eit unikt ISBN (International Standard Book Number) for kvar variasjon eller utgåve av boka.

• ACAC
    edited November -1

ISBN og ISSN er nøjagtigt lige så kendte og lige legitime - DDF(R)appet har da også et ISSN-nummer, Sigvald.
    Glæder mig i øvrigt rigtig meget til bladet!

• edited November -1

Tommy skreiv:

... Skal gi beskjed når bladet blir sendt ut. Men at det blir i juni er garantert. :-)

Farlig å garantere noe på forhånd. Nå kommer St. Hans og vips så er juni over. :)

• edited November -1

Øyvind Braaten skreiv:

Tommy skreiv:

... Skal gi beskjed når bladet blir sendt ut. Men at det blir i juni er garantert. :-)

Farlig å garantere noe på forhånd. Nå kommer St. Hans og vips så er juni over. :)

Forresten Øyvind, sjekk innboksen din her på AO. Litt viktig... :-)

• edited November -1

Tommy skreiv:

....Forresten Øyvind, sjekk innboksen din her på AO. Litt viktig... :-)

Lest - og gjort.

• edited November -1

Jeg lovet jo på tro og ære at første KVAKK! skulle komme i juni, og hvis alt går etter planen vil jeg forsøke å få sendt ut alle bladene på lørdag. Da det det siste dag i juni, og jeg har altså holdt det jeg lovet. At posten vanligvis bruker lengre tid enn en halv dag på å komme fram, er ikke mitt problem... :-)

Uansett, beklager at ting har tatt litt tid. Det er mange ulike årsaker til det, men jeg trenger kanskje ikke gå så nærme innpå alt det nå. Ville bare gi beskjed om at bladet kommer, for de som evt. har begynt å tvile. Det ville jo absolutt vært i den donaldistiske tradisjonen om det tok noen år før bladet kom, men jeg lover altså at det bare er noen dager unna... :-)

• edited November -1

Nå er første KVAKK! postet. Så får folk bare vente i spenning... :-)

• edited November -1

Hvordan går det med KVAKK! #2?

• edited November -1

Audun- skreiv:

Hvordan går det med KVAKK! #2?

Det går på den måten at jeg har en del bidrag, og jeg satser på at bladet vil bli minst like bra (eller dårlig, for de som måtte mene det) som første nummer. Og ikke minst at det denne gangen skal komme i tide.

• ACAC
    edited November -1

Like bra er altså min forventning.
    Kommer der danskere til raptus, for så må I endelig hilse alle herinde fra forummet :-)

• edited November -1

Korleis går det med Kvakk 2, Tommy? Er det i rute?

• edited November -1

Eirikb skreiv:

Korleis går det med Kvakk 2, Tommy? Er det i rute?

Jeg kan avsløre at det er i rute, og vil bli sendt ut denne uka. :-)

Jeg kommer tilbake med informasjon innen kort tid både om hva bladet inneholder og hvordan forsida ser ut.

• edited November -1

Kan ta imot mitt eksemplar i Bergen.

• ACAC
    edited November -1

Jeg vil da gerne stille direkte spørgsmål om hvad der er i næste nummer af Kvakk, men jeg kan såmænd da også forliges med at få svaret på det i et andet forum...

• edited November -1

AC skreiv:

Jeg vil da gerne stille direkte spørgsmål om hvad der er i næste nummer af Kvakk

KVAKK! #2 inneholder:
    - Leder
    - "Norske" Disney-historier på trykk
    - Forfatteren bak "Tryllestav mot hakkespetter" - en samtale med Olaf Moriarty Solstrand
    - D.U.C.K.S.N.Y.T.T.
    - Anmeldelser: Tegneserier
    - Mitt liv med Donald. Del 1: Flate frosker og sprengt pengebinge
    - Walt Disney og Norge
    - Til Pisa, Arezzo og Livorno - en gjennomgang av "Onkel Skrue og flyktningen fra Firenze" (Del 2)
    - Virkelighetens Anders And - en svensk adelsmann fra 1200-tallet
    - Donaldistiske kreasjoner: Skrues pengebinge

• edited November -1

Den siste diskusjonen her er no bortmoderert. Eg har mottatt klager på at diskusjonen berre var irriterande, og i tillegg har det kome ein ny forumregel som gjer at litt meir er lov, og det er presisert nærmare kva som ikkje er lov.

Så vennligst ikkje diskuter meir om kva som er lov og ikkje lov i forumet i denne tråden. Dei som har eit veldig behov for å diskutere slikt kan gjera det med meg på mail (olaf [fluelort] solstrand [krussedull med bokstav i midten] andebyonline [valmuefrø] com).

• edited November -1

Tror nye brukere som leser den første posten i denne tråden og følger linken klør seg litt i hodet.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?