Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Mikke-krim

edited February 2007 in Donaldisme

Ja, da er det jo snart påsketider (... joda) og da er man jo som kjent nødt til å ha en god del "krim" for hånden. Fant da selv ut at jeg må få sett til å skaffet meg noen gode, gamle(?) Mikke-krimhistorier. Saken er nemlig at jeg har svært lite av slikt. Derfor: Er det noen som har lyst til å dele sine Mikke-krimfavoritter med offentligheten? Hvilke historier er det jeg absolutt burde få lese når det gjelder Mikkes detektivhistorier? Har selvsagt lest "Mikke lurer Spøkelseskladden", og tviler på at noen andre slår den, men hva vet vel jeg?

Comments

• edited November -1

Tja. Det finnes jo egne pocketer som går under navnet "Mikke krim". Synes de fleste historiene i disse pocketene er bra. Ser du bor i/på Trinn. Nå har jeg ingen anelse om hvor det er, men en eller annen bruktsjappe innenfor et par mils radius burde da være mulig å finne. På Løvås? (Løvaas?) Bruktbu i Stavanger selges pocketene for ca. 10 kr stykke. ;)

Ser du etter noe annet en egne pocketer er jo gamle spøkelseskladden historier generelt alltid like hyggelige å lese igjennom en kald vinterkveld.

• edited November -1

Sant det! Har aldri lest disse pocketene...

Og når det gjelder bruktsjapper i nærmeste omkrets; Håhåhå, du har aldri vært i Tinn! Nærmeste ligger nok ihvertfall 10 mil unna.
    Men takk for tips!

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?