Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Hva ønsker du deg til jul?

2»

Comments

• edited November -1

Jeg ønsket meg ikke noe Donald relatert, men ønsket meg Pondus. Og fikk Første - og andre omgang - gleder meg allerede til neste jul!

• edited November -1

Av donaldistisk materiale fikk jeg to årgangsbøker. Dette var også de eneste tegneseriene jeg fikk, men jeg er godt fornøyd med gavene likevel siden jeg fikk både en Simpsons-sesong, flere fine bøker og dessuten den fineste myke gaven som tenkes kan: en Spiralis-genser!

• edited November -1

Jeg ønsket meg ingenting Donald- eller tegneserie-relatert til jul, og fikk heller ingenting. Fikk veldig mye annet fint som jeg både hadde ønsket og ikke hadde satt opp på ønskelista.

• edited November -1

Fikk 'Donaldismen' jeg, ønsket meg den ikke engang. Men for en herlig bok :) Fotnotene må vel være verdens beste fotnoter noensinne?

• edited November -1

Wilfu skreiv:

Fikk 'Donaldismen' jeg, ønsket meg den ikke engang. Men for en herlig bok :) Fotnotene må vel være verdens beste fotnoter noensinne?

Uff, jeg viiste det var **noe** Donaldistisk jeg glemt å skrive på ønskelisten... Typisk, men det er jo bare litt over 300 dager til neste jul da!

:)

• edited November -1

Av tegneserier fikk jeg:

Frode Øverli - Pondus 0-6
    Marjane Satrapi - Kylling med svisker

• edited November -1

Wilfu skreiv:

Absolutt! Og fotnote 29 da, om Minnis niese Tone: "Blæh". :)

Chrisron skreiv:

Av tegneserier fikk jeg:

Frode Øverli - Pondus 0-6
    Marjane Satrapi - Kylling med svisker

Hehe, bærer den du fikk sistnevnte bok av nummeret 176-761 på bringen? :p

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?