Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

NM 2006

1222325272830

Comments

• edited November -1

Kan de som kvalifiserer til tittelen Norgesmeister i Donald som ikke har hørt om andebyonline være så snill å rekke handa i været?

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Det er eit patetisk forsøk på å lage ein slags konkurranse som ender i total skivebom.

Hvordan kan du si det ender med total skivebom? Det er da ingenting som tilsier at denne konkurransen har gått rett i vasken? Heller tvert imot

Vi har tatt oss vatn ganske mange alen over hovudet med å innbille oss at vi kan arrangere eit NM, noko vi to år på rad har bevist at vi ikkje klarer.

Vil gjerne høre noen konkrete "bevis", men er jo forsåvidt enig i at man egentlig ikke kan kalle dette for NM.

• edited November -1

Elise skreiv:

Kan de som kvalifiserer til tittelen Norgesmeister i Donald som ikke har hørt om andebyonline være så snill å rekke handa i været?

Dei kan ikkje høyra deg, du må rope høgare. Du finner dei ikkje her inne, veit du.

Kjetil Golid (ANDonym) skreiv:

Hvordan kan du si det ender med total skivebom? Det er da ingenting som tilsier at denne konkurransen har gått rett i vasken? Heller tvert imot [...] Vil gjerne høre noen konkrete "bevis" [...]

Vi har jo omtrent ikkje deltakarar.

• edited November -1

For å korrigere meg sjølv -- problemet er ikkje mangel på deltakarar. Problemet er at svært mange av dei som sannsynlegvis hadde toppa lista aner ikkje ein gong at det ER NM. Hadde vi klart å samle kremen av kremen, hadde det ikkje vore eit problem at vi er så få, men det har vi jo høgst sannsynlegvis ikkje klart.

• edited November -1

Om gårsdagens spørsmål 2: Det var veldig mange svar der som var i og for seg riktige, men samtidig veldig vage. Eg må diskutere dei med Tommy når han kjem tilbake på nett, og det er grunnen til at eg ikkje har gitt dei poeng enno. KANSKJE blir det poeng seinare. Ingen løfter, ingen garantier.

• SvKSvK
    edited November -1

SvK skreiv:

Husk at det ikke finnes noen offisiell, samlende organisasjon for Donald-interesserte i Norge (Donaldistene tilfredsstiller ikke det kravet).

Hm ... kvifor ikkje?

Minimumskravet bør vel være at det er allmennt akseptert fra de fleste Donald-fans at dette er den overordnede, offisielle organisasjonen her til lands.
    Det ser ikke slik ut for meg. Ikke fordi mange har noe imot Donaldistene, men fordi det rett og slett er en ganske ukjent forening. Selv vet jeg utrolig lite om den.
    Uten at jeg kritiserer dem for noe som helst, virker det som et mer privat opplegg hvor de som vil kan få melde seg inn. Noen samlende møteplass for Donald-fans land og strand rund er denne foreningen i hvert fall ikke.

Organisasjonen ser heller ikke ut til å være særlig aktiv, med unntak av et medlemsblad en sjelden gang.

• edited November -1

Ohoi! Snakker om å ha flaks på gårdsdagens spørsmål om antall hatter Donald brukte i en film. Sånn ut av det blå tippet jeg seks, og det var jaggu meg rett!!!

• edited November -1

NM i Donald er ikke copyrightet navn, og jeg tviler på at noen kunne eller hadde villet fått til noe like stort som det Andeby Online har fått til. Så det er ikke noe gæli navn. Og ang. markedsføring bør det holde å sende et presseskriv i rikelig med retninger. Skal man apellere til Donald Duck & co-lesere kan man jo prøve å få det inn på den der Kvakktuelt-sida..?

• edited November -1

Vegar skreiv:

NM i Donald er ikke copyrightet navn, og jeg tviler på at noen kunne eller hadde villet fått til noe like stort som det Andeby Online har fått til.

Det gjenstår jo å sjå, då. Eg trur at ganske mange kunne ha klart det.

Og ang. markedsføring bør det holde å sende et presseskriv i rikelig med retninger.

Det prøvde vi i fjor. Var omtrent like få deltakarar då òg.

Skal man apellere til Donald Duck & co-lesere kan man jo prøve å få det inn på den der Kvakktuelt-sida..?

Dei er ikkje interesserte.

• edited November -1

Vegar skreiv:

NM i Donald er ikke copyrightet navn, og jeg tviler på at noen kunne eller hadde villet fått til noe like stort som det Andeby Online har fått til.

Det gjenstår jo å sjå, då. Eg trur at ganske mange kunne ha klart det.

Hvem? Serieforlaget gidder ikke, Donaldistene kan ikke, hver er igjen?

• SvKSvK
    edited November -1

Skal man apellere til Donald Duck & co-lesere kan man jo prøve å få det inn på den der Kvakktuelt-sida..?

Dei er ikkje interesserte.

Det var leit (og litt overraskende å høre). Jeg kan skjønne at de vil være forsiktige med å annonsere for slike halvveis private opplegg som dette, men fikk du noen skikkelig begrunnelse for hvorfor de ikke er interessert? Det står jo utrolig mye tull der som har mye mindre der å gjøre.

whitesand skreiv:

Huff, at det skal være så vanskelig å finne en sleip fyr med mintgrønn jakke da.....:P

Du fikk det til, ser jeg. Ellers ganske morsomt å se Odin Eidolon omtalt som sleip
    :-)

Er det noe han IKKE er, så er det nettopp det. Men jeg skjønner at bildet kunne gi et annet inntrykk.

• edited November -1

Einig med SvK, kan ikkje kalla Donaldistene ein "offisiell, samlende organisasjon for Donald-interesserte i Norge" (sjølv er eg ikkje medlem). Det er vel Andeby Online som samlar flest donaldistar her i landet, og er såleis ein passeleg organisasjon til å arrangera NM i Donald.

Dessutan synest eg du svartmaler veldig, Moriarty. "Vi har omtrent ikkje deltakarar" vert heilt feil i mine øyrer. For NM i fotball er kanskje 102 deltakarar lite, men det er trass alt NM i Donald me snakker om. Donald er moro, og NM //treng// ikkje vera så seriøst berre fordi det heiter NM. Og eg meiner det framleis bør heita NM, "Andeby Online-quiz" er ikkje like moro.

Og som Elise påpeiker: Den personen i Noreg med mest kunnskaper om Donald, kjenner til Andeby Online. Og har absolutt lov til å melda seg på. (Og eg trur han har gjort det, og heiter Arnstein). Eg synest ikkje på nokon måte at "NM i Donald" er ein tittel for stor for denne konkurransen. (Hallo, det finst NM i alt. Her på Lofthus arrangerer me NM i morellsteinspytting, og det finst VM i stein, saks, papir. Begge deler er veldig moro, akkurat som Donald-NM.)

Til slutt: Trur ikkje på nokon måte det er nødvendig med marknadsføring til 70 00 kroner. Prøv å få nokre store aviser til å skriva om meisterskapet, anten gjer dei det eller så gjer dei det ikkje. Om dei ikkje gjer det, er konkurransen framleis hard nok til at vinnaren fullt fortent kan kalla seg Noregsmeister i Donald.

Eg har full forståelse for at de ikkje vil arrangera NM til neste år (det må jo vera sabla mykje arbeid), men lite hadde gleda meg meir enn om Donald-NM vart ein årleg tradisjon. For det er jo så moro!

• edited November -1

Vegar skreiv:

Serieforlaget gidder ikke,

Gidder dei ikkje?

Donaldistene kan ikke,

Kan dei ikkje?

hver er igjen?

Einkvar som måtte ha interesse nok til det, går eg ut frå.

SvK skreiv:

Det var leit (og litt overraskende å høre). Jeg kan skjønne at de vil være forsiktige med å annonsere for slike halvveis private opplegg som dette, men fikk du noen skikkelig begrunnelse for hvorfor de ikke er interessert? Det står jo utrolig mye tull der som har mye mindre der å gjøre.

Det var for lokalt. Dei er berre interessert i ting som er like interessant og relevant i alle skandinaviske land.

Sølve skreiv:

For NM i fotball er kanskje 102 deltakarar lite, men det er trass alt NM i Donald me snakker om.

102 deltakarar er inkludert dei som berre er innom ein dag. Skal ein sjå på kor mange som faktisk tar del i ganske mykje av meisterskapet, er det langt færre.

Og som Elise påpeiker: Den personen i Noreg med mest kunnskaper om Donald, kjenner til Andeby Online.

Det veit vi jo absolutt ingenting om. (For alt det vi veit, har ikkje den personen Internett.)

Og har absolutt lov til å melda seg på.

Alle har sjølvsagt lov til å melda seg på. Men det er nok ikkje SÅ mange tusen personar som har passert innom Andeby Online sidan vi offentleggjorde at vi skulle arrangere NM. Kor mange uoffisielle donaldistar har vi her til lands? Sannsynlegvis eit par hundre gonger så mange.

Prøv å få nokre store aviser til å skriva om meisterskapet,

Det prøvde eg i fjor, og det gjekk ikkje. I år var det omtrent ikkje PR, og vi hadde ikkje så mange fleire deltakarar i fjor, til tross for omtale på P4 og i ei rekke små lokalaviser. Og dei **store** avisene er sjølvsagt ikkje interesserte i sånt.

• edited November -1

Vegar skreiv:

Serieforlaget gidder ikke,

Gidder dei ikkje?

Kan jeg umulig se for meg, det er jo ikke penger i arrangere ting.

Donaldistene kan ikke,

Kan dei ikkje?

Andeby Online er større, og slik jeg har oppfattet det går det fem-seks år mellom hver gang Donaldistene foretar seg noe som helst.

• edited November -1

Og som Elise påpeiker: Den personen i Noreg med mest kunnskaper om Donald, kjenner til Andeby Online.

Det veit vi jo absolutt ingenting om. (For alt det vi veit, har ikkje den personen Internett.)

Ein person utan internett kjenner ikkje til DCML og Andeby Online, og kan vanskeleg vita at Mark og Laura Shaw er gift og at Bas er eldre enn Mau og at Wanda Gattino er ei mann. Korleis kan han då kalla seg den personen i Noreg med mest kunnskapar om Donald? Det finst så mykje om Donald på internett, at ikkje å ha internett er som å ikkje ha ein einaste Donald Pocket. Kan ikkje kalla seg Noregsmeister i Donald då.

• edited November -1

Forresten, hvem er Oido Eidolon?

• edited November -1

Odin Eidolon er en ANDroide i det nye Fantonald universet.

• edited November -1

whitesand skreiv:

Når det gjelder vanskelighetsgrad, er det meget individuelt hva den enkelte vet, og hva den enkelte har for materiell å bla opp i for å finne løsningene.
    Har selv stått bom fast på enkelte 1-poengere, mens noen 3-poengere har slått rett inn med en gang.

I dag er f.eks. oppgave 4 MYYYE lettere enn oppgave 1.

• edited November -1

Ja, faktisk er oppgave 2,3, og 4 allerede løst, mens 1 er et problem..(for meg)

• edited November -1

Chrisron skreiv:

Odin Eidolon er en ANDroide i det nye Fantonald universet.

Nytt og nytt... det er vel ti år gamalt, då.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?