Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

NM 2006

edited September 2006 in Donaldisme

Røpte dette i går, men kan jo nemne det for dei som ikkje var på Raptus òg:

**Gjennom** **fem** **år** **har** **Andeby** **Online** **spreidd** **håp,** **lys,** **informasjon** **og** **glede.** **Men** **vi** **har** **òg** **i** **ein** **periode** **på** **24** **dagar** **spreidd** **ergrelse,** **sinne** **og** **stress.** **No** **gjer** **vi** **det** **igjen** **...**

Det blir nytt Donald-NM 1.-20. november. Årets NM vil ha 100 spørsmål i staden for 120 og faktisk halde seg unna den verste julestria, men bortsett frå det vil det meste av konseptet vera det same.

Årets pokal er denne --
http://www.trofe.no/images/products/img16067c83.jpg
-- 31 cm høg, og sjølvsagt med inskripsjonen «Noregsmeister i Donald 2006». Når det gjelder andre premiar er det enno ikkje avklart (vurderer for augeblikket å skaffe gavekort på Outland til 1.-3. premie-vinnarar), men meir informasjon vil sjølvsagt kome seinare.

Kommentarar? Meiningar? Synspunkt? Forslag? Sinte hatmeldingar for at eg stjeler tre veker til av livet dykkar? :-)

«13456730

Comments

• edited November -1

Koseleg! Blir sikkert like moro som sist.

Eg sluttar forresten aldri med å imponere meg over alle dei prosjekta du tek deg tid til og faktisk får gjennomført.

• edited November -1

Pokal som er vel verd å "slåss" for.

• edited November -1

Oi.. ikke midt i eksamensperioden denne gangen, det var jo hyggelig gjort :-)

• edited November -1

Høres flott ut, slipper å få rare skråblikk fra fruen midt i jule-stresset.

• edited November -1

Helt ypperlig å ha det i november istedenfor desember. Nå gleder jeg meg plutselig veldig til november. :)

• edited November -1

Kult! Jeg visste ikke om Andeby Online i fjor, men leste nylig diskusjonstråden om NM i 2005 og håpet veldig på at dette ville bli aktuelt i år også!

• TedTed
    edited November -1

Ben Reddik Fy Fasan! Det var en fin pokal, det!:D

Bernie sa:

Pokal som er vel verd å "slåss" for.

ditto.. :P

Gleder meg svært! Husker godt i hvordan det var i fjor, og det var veldig artig! Tusen takk Olaf, for at du gjennomfører slike tiltak!:D

• edited November -1

Påfunnene og innfallene her på forumet blir stort sett bare bedre og bedre. Det rykker i meg bare jeg hører NM eller konkurranse bli nevnt. Dessverre har jeg flyttet, og samlingen flyttet ikke med meg, så deltakelsen blir vel ikke altfor aktiv fra min side denne gangen. Men moro er det, åkkesom! Virkelig bra at det ble tid til det i år også.

• edited November -1

JAAAA nytt NM! Selv hadde jeg likt bedre å hatt det i desember men flertallet er visst uenig. Toppers likavæl!

• edited November -1

Eg hadde òg likt betre å ha det i desember, basert på tankegongen «OK, kva søren skal eg finne på som adventskalender no?» -- men veljar å rette meg etter fleirtalet. Pluss at det gir meg ei unnskyldning til å pønske ut færre spørsmål.

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Og sjølvsagt med inskripsjonen «Noregsmeister i Donald 2006»

Du står selvsagt fritt til å velge den formen Olaf, men ikke regn med noen hyppig deltakelse fra min side i år heller.

• edited November -1

Neinei, korvidt du ønsker å delta eller ikkje er sjølvsagt opp til deg. :-)

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Og sjølvsagt med inskripsjonen «Noregsmeister i Donald 2006»

Du står selvsagt fritt til å velge den formen Olaf, men ikke regn med noen hyppig deltakelse fra min side i år heller.

Definer //deltagelse// . Gjelder dette forresten ditt nærvær **på** eller **utenfor** banen ??

• edited November -1

Unnskyld at jeg spør, men hvem vant ifjor?

• edited November -1

November er bra. I fjor ble det til tider litt ampert i heimen i førjulstida. Et annet spørsmål er selvsagt hvor mye tid jeg skal legge i dette i år, i fjor brukte jeg utrolig mye energi og havnet bare rundt en 30. plass... Alt for mye flinke folk å konkurrere mot. :)

• edited November -1

Aiaiai. NM i Donald er kjempemoro. Eg hadde og føretrekt å ha det i desember, men november er òg bra!

• edited November -1

Like greit å ha det i november. Det ville bli for lenge til desember... ;-)

• edited November -1

Et forslag Olaf. Hadde det ikke vært morsomt om man kunne se fjordårets resultater sammen med årets, når NM'et er slutt? Så (for dem som ikke husker plassen sin fra i fjord), sammenligne det med plassen i år ? ?

• edited November -1

Hihi, dette blir morro :D Selv om det var veldig koselig med adventskalender-NM, så er det nok mest praktisk å bruke november, ja... jeg for min del har litt verre eksamener i år enn i fjor, så jeg bør jo egentlig være veldig lykkelig over skiftet av måned.

Apropos DonaldDucks forslag om å ha med fjorårets resultater på resultatlisten: går det an å legge inn fjorårets (og senere; årets) resultat på brukersiden sin? :-) (noen er nemlig ganske fornøyde med plasseringen, må vite)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?