Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Gullhjelmen-opptrykk

edited June 2006 in Donaldisme

I DD nr 28 kommer årets første sommerlesning og da er det Barks-klassikeren «Gullhjelmen» som trykkes. Det følger også med en "oljemaleri-poster" med Gullhjelmen-motiv.

Dette var for meg en stor gladnyhet, siden det er en av mine favoritt-historier og fordi jeg faktisk ikke har et eneste opptrykk av denne historien i samlingen min

«1

Comments

• edited November -1

jipiee! Nu får jeg endelig læst den!

• edited November -1

andeJohan skreiv:

jipiee! Nu får jeg endelig læst den!

Gled deg, den er hærlig!
    Og så kommer vel "Columbuskartene" (Don Rosas oppfølger) uken etter, var det ikke så?

• edited November -1

Nei, det var ein aprilspøk frå Sigvalds side.

• edited November -1

I nummer 29 blir det visstnok Pirates of the Caribbean-bilag (huff). Det verker som om det blir enno meir snadder i tillegg til denne, ettersom bladet skal ha svimlande 152 sider (der 52 av dette vel var Pilates-bilaget), men «Neste veke»-sida røper ingenting om kva meir vi har å glede oss til i det aktuelle bladet, så ...

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

I nummer 29 blir det visstnok Pirates of the Caribbean-bilag (huff). Det verker som om det blir enno meir snadder i tillegg til denne, ettersom bladet skal ha svimlande 152 sider (der 52 av dette vel var Pilates-bilaget), men «Neste veke»-sida røper ingenting om kva meir vi har å glede oss til i det aktuelle bladet, så ...

Det blir slått på stortromma når det gjelder denne filmen skjønner jeg. På Rimi så jeg et blad som het "Pirates of the Caribbean Magazine". Jeg kjøper det ikke, men filmen ser jeg nok. Har uansett lovet en kompis å bli med på kino.

• edited November -1

Ja den filmen må man vel sjå. Men eg håpar Orlando Bloom døy i den :p

• edited November -1

Er så veldig glad for at den piratfrelste men elles fantastiske kjæresten min ikkje tvinger meg med på den filmen.

• edited November -1

Jonas Larsen skreiv:

...Og så kommer vel "Columbuskartene" (Don Rosas oppfølger) uken etter, var det ikke så?

Nei, det var ein aprilspøk frå Sigvalds side.

Det ville ellers være en god ide med de lange Barks eventyr og så Rosas opfølger lige efter.

• edited November -1

Her er ein liten lekkasje frå Gyldendal: Gullhjelm-historia spelar ei stor rolle i det nye kapitlet om lov og rett i Andeby-universet, som kjem i den nye utgåva av Donaldismen over sommaren.

• SvKSvK
    edited November -1

Kristian Rødvand skreiv:

Ja den filmen må man vel sjå. Men eg håpar Orlando Bloom døy i den :p

Ja, og det etter ett minutt:-)

• edited November -1

Det kommer visst en tredje "Pirates of the Caribbean" film neste år.

• edited November -1

men «Neste veke»-sida røper ingenting om kva meir vi har å glede oss til i det aktuelle bladet, så ...

Ny William van Horn-historie er da noe å glede seg til? :-D

• edited November -1

Ah, såg ikkje så nøye på streken. Men sjølvsagt er det Van Horn. Joda, det er jo alltid bra.

Men eg vil anta at det blir ei laaaaang historie òg i bladet, ettersom det skal vera på hundre sider ikkje inkludert bilag, og dei er vel ikkje Van Horn storprodusent av, så det blir fleire ting òg.

• ACAC
    edited November -1

Er der en af jer der vil lave en byttehandel med mig? Det danske blad for det norske? For som sædvanlig får vi ingen plakat. Så hos Sigvald sidste måned at I har fået 4-5 Barks-plakater i de snere år - vi har vist fået 1.

• edited November -1

Bytte er eg ikkje interessert i (har ikkje bruk for det danske bladet), men sei frå om du enno ikkje har fått tak i det på fredag, så skal eg alltids klare å kjøpe eit ekstra eksemplar og sende det til Danmark.

• edited November -1

Er så veldig glad for at den piratfrelste men elles fantastiske kjæresten min ikkje tvinger meg med på den filmen.

Så det finnes faktisk folk som ikkje likar sånne filmar? :p Jaja, kvar sin smak. Personelg synes eg ikkje den fyrste filmen var så fantastisk som dei fleste andre, men den er likevel mektig underhaldane. (Johnny Depp er jo sjølvsagt glimrende og Geoffrey Rush er minst like god, men han har diverre blitt litt overskygga av den folkets grenseløse hylling av Depp.) Eg er klar for mer lettbeint sjørøvermoro, eg. Og som sagt, eg håpar vi snart blir kvitt Orlando Bloom B)

• edited November -1

Ah, såg ikkje så nøye på streken. Men sjølvsagt er det Van Horn. Joda, det er jo alltid bra.

Men eg vil anta at det blir ei laaaaang historie òg i bladet, ettersom det skal vera på hundre sider ikkje inkludert bilag, og dei er vel ikkje Van Horn storprodusent av, så det blir fleire ting òg.

Den laaaaange historia er Mikke Mus og piraten Svartskjegg av Carl Fallberg og Paul Murry ( http://coa.inducks.org/story.php/x/W+MM++114-02 ), i fylgje INDUCKS. Ho er tidlegare utgjeven m.a. i Donald Duck & Co 1968-34/35/36, så det er då i alle fall ei stund sidan forrige trykk utanom Teikneseriebokklubben og Solohefte.

• SvKSvK
    edited November -1

Det er kanskje enkelte som fortsatt lurer på hva som blir årets tredje sommerlesning, og i den forbindelse kan jeg fortelle at det er "Reisen til Key West".

• edited November -1

Men ikkje på nynorsk, diverre... :-(

• edited November -1

SvK skreiv:

Det er kanskje enkelte som fortsatt lurer på hva som blir årets tredje sommerlesning, og i den forbindelse kan jeg fortelle at det er "Reisen til Key West".

Aiaiaiaiai! Jeg vet om en som er lykkelig nå...

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?