Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Gratulere med dagen, Rosa!

edited June 2006 in Donaldisme

Tre ganger Hurra for den mest omstridte Donald-tegneren gjenom tidene.
I dag fyller han 55 år og måtte han leve i 55 til!!!

Gratulere med dagen, Keno Don Hugo Rosa!!!:-V

Comments

• edited November -1

ANDonym skreiv:

Tre ganger Hurra for den mest omstridte Donald-tegneren gjenom tidene.
    I dag fyller han 55 år og måtte han leve i 55 til!!!

Gratulerer med dagen, Keno Don Hugo Rosa!!!:-V

Helt enig!

Gratulerer med dagen til deg også (jfr. meldingen i forumet) :-)

• edited November -1

Gratulerer med dagen Don Rosa!
    :)

• edited November -1

Uendeligt gange tillykke Don Rosa! :)

• DRDR
    edited November -1

Gratulerer med dagen, gamle mann.
    Gratulerer til deg og ANDonym.
    God sommer alle sammen!

• edited November -1

DR skreiv:

God sommer alle sammen!

I lige måde! :-V

• edited November -1

Grattis me' da'n a :V

• edited November -1

Æsj. Jeg var litt sen, men grattis Don.

• TedTed
    edited November -1

Tell me about it:-P Gratulerer på overstått Keno Don Hugo Rosa:-D Må han lenge lenge leve!:-)

• edited November -1

Gratulerer med overstått, Don Rosa! :)

• edited November -1

Jeg har nettopp fått svar fra Don Rosa på min gratulasjonsmail til ham - hvor jeg nevnte denne tråden for ham. I sitt svar ber han meg overbringe dere alle en stor takk for oppmerksomheten.

Dagen tilbrakte han forøvrig på en tegneseriefestival i North Carolina.

På mitt spørsmål om han nå er i gang med en ny historie svarte han kort og godt:

Not yet. But soon.

Kort sagt, noe å glede seg til :-)

• edited November -1

Godt at Don er i full gong igjen -- men den forrige historia han skreiv var diskutert i forumet lenge før den var ferdig, med det resultatet at mange her inne var lei av historia 6-8 månader før ho sto på trykk. Ikkje la oss prøve å setja rekord. :-)

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Godt at Don er i full gong igjen -- men den forrige historia han skreiv var diskutert i forumet lenge før den var ferdig, med det resultatet at mange her inne var lei av historia 6-8 månader før ho sto på trykk. Ikkje la oss prøve å setja rekord. :-)

At "The Prisoner of White Agony Creek" ble omtalt i forumet så lang tid i forveien skyldes først og fremst Egmont som ikke var like kjappe som normalt med å publiseringen.

• edited November -1

Historia blei vel omtalt i forumet allereie lenge før historia var ferdig den gongen òg, så sjølv dersom historia hadde blitt publisert raskare hadde vi likevel diskutert historia i minst 6-8 månader før ho kom på trykk.

Forøvrig er ikkje hastigheita Egmont gir ut Dons historier i «normal». For dei fleste andre serieskaparar går det mykje lenger tid før historia blir utgitt. Egmont var tettare opp til normalen i White Agony Creek enn dei er med det meste dei gir ut av Don Rosa-historier.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?