Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Donaldisme i Radioselskapet

edited June 2006 in Donaldisme

Under ut-annonseringen av Radioselskapet på NRK P2 i dag så ble det sagt at morgendagens program bl.a. skal handle om donaldisme. "Donaldismen er populær som aldri før, og det i de mest uventede kretser" sa programlederen. Jeg aner ikke hva det innebærer, men Radioselskapet sendes i hvert fall på NRK P2 kl. 16.10. Den som lytter får se.

(Kanskje det er noen her inne som vet noe mer? Noen som skal intervjues eller noe?)

Comments

• edited November -1

Morgondagens sending? Takk for tipset. Vil anta at det har litt med Jon Gisle å gjera?

• edited November -1

Jon Gisle blei ikkje nemnd, men det var et langt intervju med Anders Giæver.

• edited November -1

Hva handlet det intervjuet om?

• edited November -1

Finansministeren, som hadde fått ei Donald-bok av nokon då ho tiltrådte for å lære økonomi av «De varige verdier». Så snakka Giæver og programleiaren litt om på kva måte Donald kan vera eit førebilete i politikken, kvar Donald og Barks står politisk, og slike ting.

Hm, det går vel an å finne det i arkivet på nettradio, trur eg. Er heilt i starten av programmet, etter at dei har spelt «Candy».

• edited November -1

Politikk og Donald ja - jeg leste forresten i Dagbladet i helgen om Kristin Halvorsen som brukte Barks' Pengeregn for å forklare at folk ikke kan få utdelt oljefondet (noe i den dur).

• edited November -1

Det var akkurat den historia det dreide seg om, men parallellen haltar jo. Oljefondet er eit offentleg fond, medan pengane i Barks-serien er ein privat formue. Både Giæver og programleiaren gjekk langt i å trekke ein konservativ ideologi ut av Donald-seriane, noko i retning av at det ikkje løner seg å vere lat som Donald.

• TedTed
    edited November -1

Anders Giæver sier midt inni intervjuet:

Ja, nå er det jo lenge siden jeg leste Donald sist, men .....

Haha, ja den har vi hørt før:P

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?