Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Fangen i Sølvdalen, tredje del

edited June 2006 in Donaldisme

ANDonym skreiv:

Beklager at jeg ikke venter med dette, men jeg må bare si det: For en slutt!!! Beste slutt siden juratiden!!!
**//WOW!!!//**

Solveig skreiv:

Leste del 3 i dag - for en fantastisk historie! Slutten var helt utrolig, og så så rørende da. :)

Jeg ser at tredje del av Sølvstrømmen tydeligvis vekker en begeistring som gjør at man bare er nødt til å dele det med oss andre, og det er hyggelig det altså, men for oss som ønsker å lese del 3 på mandag i en fullstendig upåvirket tilstand så foreslår jeg at alle kommentarer og ytringer samles i denne tråden slik at vi ikke-abonnenter kan styre utenom.

På forhånd takk. :)

«134

Comments

• edited November -1

Der har eg endelig fått lest siste del (nei, har ikkje lest andre enno, tok sjansen på å snike).

Gledestårene trilla! Kor bra del to er kan eg ikkje uttale meg om, men del ein og tre teke i omsyn vil eg hevde at dette er den beste Don Rosa-historia eg har lest på tolv år. Kanonbra. For ei avslutning, dei siste seks sidene var gode som gullklumpar. Ikkje eit auge var tørt då eg nådde siste side. Fantastisk serie!

Var rettnok ein ting eg stussa over og ein ting eg mislikte:

SPOILER:

1. Wyatt Earp gjer framleis ingen teikn til å gjenkjenne Skrue, til tross for at dei er tett innpå kvarandre. Earp hadde kjempesvær respekt for Skrue eit år eller to tidlegare, likevel viser han her absolutt ingen teikn på å gjenkjenne gullgravaren. Merkeleg.
    2. Skrue lar to kriminelle gå rett i fossen, noko dei er heilt sikre på at kjem til å medføre den sikre død -- Skrue redder til og med hundane deira frå denne døden. Dette er ei haldning som er stikk i strid med den godhjarta Skrue vi kjenner frå Barks-seriane. Sjølv McFlint blei redda frå drukningsdøden fordi Skrue var for godhjarta til å sjå han gå under, og han hadde med lova på si side rett til å ta over Skrues heile formue dersom han overlevde.

Forresten: Don Rosa får mykje refs for å avsløre mykje av det Barks kanskje ikkje vil ha avslørt. Det slutter han jo ikkje med her, men at han valde å *ikkje* avsløre kva som skjedde i hytta på side 62 og 63 set eg likevel stor pris på.

Alt i alt? Don Rosas beste historie sidan Skrues liv.

• edited November -1

Godt forslag. Jeg må også vente til mandag og er livredd for å lese noe i forumet som avslører noe jeg ikke vil vite ennå. :)

• edited November -1

Enig. Don Rosa på sitt beste!

Likte Dommer Roy Beans siste ord, jeg

SPOILER:

Retten idømmer dere to udugelige guttunger en bot på en barrunde hver - når vi kommer tilbake til Dawson. Retten er hevet!

• edited November -1

SPOILER:

Ja, sjølv om Roy Bean gjennom det meste av historia var ein pappfigur, vakna pappfiguren verkeleg til liv heilt mot slutten.

• edited November -1

Uten å røpe for mye Olaf, punkt nummer 1. får du se i del to. Men det gjør ikke at del 3 blir mer meningsfylt når det kommer til det punktet.. Mener jeg da.

• edited November -1

Er ikkje på nokon måte einig i at dette er Rosa sin beste historie på 12 år, men den er så absolutt veldig bra. Betre enn Jakten på tempelridderskatten, og heilt klart betre enn Tre Caballeros rir igjen igjen (eller kva no den historia heiter). Som nemnt tidlegare av andre, Don Rosa er ikkje i nærheiten av å teikna så bra som han gjorde på 90-talet.

SPOILER:

"Nei til kjærleik i Donald!" var det vel ein tråd som heitte på forumet for ikkje så lenge sidan, og eg er i grunnen einig i det. Dei fire siste sidene vert meir merkelege enn rørande for meg. Spesielt dei siste rutene på side 63, der Rosa har kopiert inn tre Barks-ruter som ikkje passer inn. (Til dømes er det berre underleg korleis Gulda sitt ansiktsuttrykk endrar seg frå rute 8 til 9).

• TedTed
    edited November -1

punkt. 2 :

SPOILER:

nå ja.... vi ser jo senere at de overlevde

Likte de gangene Roy Bean kommer med småironiske gledesutsagn: Jeg er henrykt, begeistret, glad(eller noe sånt), og "Jippi" o.l.:P

• edited November -1

Ted skreiv:

SPOILER:

nå ja.... vi ser jo senere at de overlevde

SPOILER:

Men Skrue kunne ikkje vite det. All sannsynlegheit tyda på at dei ville dø, og Skrue visste det, elles hadde han ikkje redda hundene. Så han lot dei heilt klart flyte ned i det han trudde at var ein sikker død.

• edited November -1

SPOILER:

Kan ikke forklaringen på at Skrue ikke redder karene være at han ikke er alene, og har Guldas sikkerhet å vurdere? Han har ikke våpen og hun kan lett brukes som pressmiddel.

Jeg er som regel enig i at romantikk ikke bær være tema i Donald, men forskjellen som gjør det akseptabelt her er at det ikke er klisjete A4-romantikk. I historien fikk vi ta del i en annen Skrue enn den vanlige: han vises her som den usikre, klumpete og drømmende som ikke kan vinne. Jeg synes den var veldig rørende, og tegningene hvor hun kysset og smekket til han så han dundret i gulvet var kostelige! :) Don Rosa på sitt aller, aller beste etter min mening.

Don Rosa har kanskje her gjort noe med kvinnesynet i Donald :)

• ACAC
    edited November -1

Hvad er der galt med mig - kan ikke læse hvad der står I jeres spoilers? Hvordan får jeg mulighed for det?

• edited November -1

AC, i dei fleste nettlesarar kjem teksten fram om du merker den med musa.

• TedTed
    edited November -1

Og om ikke, merk alt som måtte være inni spoileren og så trykk Ctrl. & C, og Paste i et skriveprogram(eller Ctrl. & V) :-)

• edited November -1

Absolutt bra historie, men synes ikke den kan måle seg med Tempelridderskatten. Tegniningene er ikke helt i form og synes ikke Rosa klarte helt å få frem

SPOILER:

grunnen til at hårlokken er den eiendelen han setter mest pris på. Liker Roy Beans kommentar under sex-scenen.

Rosas humor er genial uansett hva!

//[spoilertag// //lagt// //til// //av// //moderator]//

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

vil eg hevde at dette er den beste Don Rosa-historia eg har lest på tolv år. Kanonbra. For ei avslutning, dei siste seks sidene var gode som gullklumpar. Ikkje eit auge var tørt då eg nådde siste side. Fantastisk serie!

Kunne ikkje vore meir einig - sjølv om tolv år nok er å ta i vil eg absolutt sei at denne historia endeleg var ei historie av Don på det fantastiske nivået eg fekk så mange av i min spede barndom. :D

• edited November -1

SPOILER:

det sier seg vel selv hvorfor skrue setter så pris på hårlokken? ;P

//[edit:// //spoilertag// //lagt// //til// //av// //moderator]//

• edited November -1

Minner om at når ein diskuterer handlinga i / slutten av historier, særleg historier som framleis er i butikken eller i dette tilfellet ikkje har kome i butikken enno, bør ein bruke spoilertaggar for å la vere å øydeleggja slutten for dei som ikkje har lest historia enno. (ja, det kan faktisk hende at sånne leser denne tråden.)

• edited November -1

Minner om at når ein diskuterer handlinga i / slutten av historier, særleg historier som framleis er i butikken eller i dette tilfellet ikkje har kome i butikken enno.

I dag fant jeg nr. 24 hos min lokale REMA 1000. Et stort pluss til REMA 1000 for effektiv og god kundeservice. Posten har øyensynlig noe å lære av dem :-)

ACs **The** **Two** **Worlds** **of** **Don** **Rosa** sider er således oppdatert:
    http://duckman.pettho.com/2worlds/prisoner.html

• edited November -1

Sigvald skreiv:

I dag fant jeg nr. 24 hos min lokale REMA 1000. Et stort pluss til REMA 1000 for effektiv og god kundeservice. Posten har øyensynlig noe å lære av dem :-)

Er det ikke en lov om at ting ikke skal legges ut for salg før utgivelsesdato? Oppfordrer du i så fall Posten til å lære seg og bryte norsk lov?

• edited November -1

Minner om at når ein diskuterer handlinga i / slutten av historier, særleg historier som framleis er i butikken eller i dette tilfellet ikkje har kome i butikken enno, bør ein bruke spoilertaggar for å la vere å øydeleggja slutten for dei som ikkje har lest historia enno. (ja, det kan faktisk hende at sånne leser denne tråden.)

Beklager. Tenkte ikke på det i farten. Dumt av meg.

• edited November -1

Du var ikkje den einaste, og det er lett å gløyma slikt. Ingen skyldfølelse utdelt. :-)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?