Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Hva skjer med pocketene?

edited May 2006 in Donaldisme

Er det andre enn meg som har lagt merke til at de 2 siste pocketene og den siste Skruepocketen ikke har spesiallagde cover,men at de bare har klippet og limt litt fra titttelhistorien? Innskjæringer fra den kanten også?

Comments

• SvKSvK
    edited November -1

Jeg har fått med meg at forsiden har endret karakter, men at det bare er utklipp fra seriene hadde jeg ikke tenkt på. Det er i så fall noe jeg er ufattelig kritisk til.

• edited November -1

ANDonym skreiv:

Er det andre enn meg som har lagt merke til at de 2 siste pocketene og den siste Skruepocketen ikke har spesiallagde cover,men at de bare har klippet og limt litt fra titttelhistorien? Innskjæringer fra den kanten også?

Den siste pocketen (209) har motiv fra tittelhistorien, ja. Men det er ikke klipp og lim. Det er en nytegnet forside.

• edited November -1

Ser ialle fall at Magica er tegnet av Fecchi, som også har tegnet tittlhistorien, men finner dog ikke tegningen i boken. Donald er jeg litt mer usikker på. Sorry.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?