Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Småskadet CBSV-hva gjør dere?

13»

Comments

• edited November -1

Min erfaring er at det er enklere å komme frem og få den kontakten du ønsker på telefon istedet for epost, dessverre.

• edited November -1

Hei.. Fekk kontakt noko raskt ved å bruke carlbarks@egmont.no og de ga meg en lapp som jeg skulle bruke ved retur.. I konktakt-side (http://www.carlbarks.no/default.asp?ID=856) står det at kontakt-adresse er carlbarks@egmont.no, ikke cbarks@egmont.no som Benadikt skrev..

• edited November -1

Jeg huskede forkert, det var carlbarks@egmont.no meddelelsen blev sendt til den 9. maj.
    Tak for oplysningen, jeg tror jeg sender meddelelsen til dem på ny, før jeg ringer.

• edited November -1

I går fekk eg CBSV kassett 4 i posten. Kassetten hadde to stygge rifter på ryggen, men som vanleg er Egmont sin kundeservice upåklageleg, og ein ny kassett er snart i hus.

Det er beundringsverdig kor hyggelege og behjelpeleg Egmont kundeservice alltid er, men hadde dei ikkje spart både tid og pengar på å pakka CBSV-kassettane litt betre inn? Innpakninga ser jo solid ut, men gudane må vita kva Posten gjer med dei på turen over til Vestlandet.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?