Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Cover of The Prisoner of White Agony Creek!

1246710

Comments

• edited November -1

Siterer her fra D.U.C.K.man, ang publiseringen av "Trhe prisoner of White agony Creek":

Publishing dates for The Prisoner of White Agony Creek:
    Finland: Week 18-20
    Sweden: Week 21-24 (KA&C:o #21/22 is a double issue)
    Norway/Denmark/Germany: Week 22-24

http://duckman.pettho.com/

• TedTed
    edited November -1

woohoo!:D Hell yeah!

• edited November -1

Jonas Larsen skreiv:

Siterer her fra D.U.C.K.man, ang publiseringen av "Trhe prisoner of White agony Creek":

Publishing dates for The Prisoner of White Agony Creek:
    Finland: Week 18-20
    Sweden: Week 21-24 (KA&C:o #21/22 is a double issue)
    Norway/Denmark/Germany: Week 22-24

http://duckman.pettho.com/

Hvem sine venner i hvilket forlag er det som har gått god for dette da ??

• ACAC
    edited November -1

Blandt andet er dette blevet nævnt på den svenske ankism-liste, så det er såmænd ikke noget med venner hos forlaget.

• edited November -1

AC skreiv:

Blandt andet er dette blevet nævnt på den svenske ankism-liste, så det er såmænd ikke noget med venner hos forlaget.

Riktig, AC!

Ellers kan man lese mye om denne historien i DDFRs glimrende forum:
    http://ddfr.dk/forum/viewtopic.php?id=1018

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Ellers kan man lese mye om denne historien i AOLs glimrende forum:

Du mener vel DDFRs glimrende forum?

• edited November -1

Audun- skreiv:

Sigvald skreiv:

Ellers kan man lese mye om denne historien i AOLs glimrende forum:

Du mener vel DDFRs glimrende forum?

Selvsagt!

• edited November -1

Leste på Kalleanka.tk at de i Sverige får TPOWAC neste uke! Yaaaaaaaa! (For den kommer vel i Norge på samme tid?)

Edit: Dog uten Rosa-cover:(

• edited November -1

Ja, vi som har abo får historia til uka.

• edited November -1

ANDonym skreiv:

Leste på Kalleanka.tk at de i Sverige får TPOWAC neste uke! Yaaaaaaaa! (For den kommer vel i Norge på samme tid?)

Neppe, Nr. 21/22 er et dobbeltnummer i Sverige. Del 1 kommer nok ikke før i nr. 22 i Norge.

Edit: Dog uten Rosa-cover:(

Det har før hendt at svenskene har trykket coveret inne i bladet. Så vi får se.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Det har før hendt at svenskene har trykket coveret inne i bladet. Så vi får se.

Dette skjedde jo her i Norge også, da vi fikk "Solens sønn" som sommerlesning :-)
    Jeg syntes at en forside inne i bladet er greit også jeg, bare vi får den.

• edited November -1

Historia kjem i nr. 22 og framsida til Don Rosa er ikkje brukt. I alle fall ikkje som framside til bladet.

• edited November -1

Då er det berre å krysse fingrane for at forsida blir brukt på nummer 23 eller 24 ... :-)

Jonas Larsen skreiv:

Dette skjedde jo her i Norge også, da vi fikk "Solens sønn" som sommerlesning

Pirking, men det var vel ei pinup-teikning og ikkje eit cover? :-)

Ikkje for det, med dei forsidene Don Rosa teiknar blir det vanskeleg å sjå forskjell til tider :-)

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Då er det berre å krysse fingrane for at forsida blir brukt på nummer 23 eller 24 ... :-)

Ja, vi får håpe det...

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Neppe, Nr. 21/22 er et dobbeltnummer i Sverige. Del 1 kommer nok ikke før i nr. 22 i Norge.

Det var det jeg mente

• edited November -1

Don Rosa er ikkje ein gong nemnt på framsida. Sel ikkje Don Rosa lenger? Uforståeleg for meg.

• edited November -1

Kanskje Egmont har byrja å forstå at kvar gong dei skriker «Don Rosa er bra, Don Rosa er bra, Don Rosa er bra», er det veldig mange som oppfatter dette lokkeropet som «Dei serieskaparane som fyller dei resterande 98 % av blada vi gir ut, er ikkje fullt så bra». Eg veit ikkje.

Personleg liker eg at det er informasjon om serieskaparane i bladet på coveret, men for å vera ærleg trur eg faktisk at dette har så godt som null og niks å seie for salget. Eg trur at antallet menneske som kjøper eller lar vera å kjøpe Donald-blad basert på innhaldet er ein ørliten promille, om ikkje mindre. Eg vil tippe at dei aller, aller, aller fleste av dei som digger historiene til Don Rosa så mykje at dei berre må kjøpe dei, kjøper bladet fast uansett.

Men det kan sjølvsagt òg hende at dette coveret blir endra før det faktisk kjem ut i butikkane -- eller at Don Rosa står på plasten ...

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Eg vil tippe at dei aller, aller, aller fleste av dei som digger historiene til Don Rosa så mykje at dei berre må kjøpe dei, kjøper bladet fast uansett.

Hm... Ikke for aa ödelegge poenget ditt vennen, men kjenner opptil flere som kjöper Donald bare naar det kommer nye DR-historier. Selvfölgelig er ikke dette en liten promille engang, men likevel...

• edited November -1

OK, eg kjenner ingen (bortsett frå Sigvald, og det kan vel diskuterast kor godt eg kjenner *han*), men eg utelukker ikkje at dei eksisterer, såklart. Eg trur berre at det er veldig, veldig få av dei.

• edited November -1

Siterer fra et annet forum (satser på at det er lov):

...Men bra du sier i fra om neste uke, da sjekker jeg ut det nummeret. ^^;

Tror faktisk du har lest dette:)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?