Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Cover of The Prisoner of White Agony Creek!

edited April 2006 in Donaldisme

Duckmania (Donrosa.de) presents the Cover of "The Prisoner of White Agony Creek": http://donrosa.de/images/mm22.jpg

It's really good!!! ;)

«13456710

Comments

• edited November -1

Ja, Rosas tegning er flot! Men hvorfor skal en stor del af de flotte tegning skjules med tekst?

• edited November -1

A really good cover!

Litt of-topic av denne tråden, men siden "Den sorte ridder vender tilbake" har Don tegnet et hvit punkt i øynene til endene istdet for hakket. Det syntes jeg gjør tegningene bedre :-)

• edited November -1

Tegningen av Skrue og Gulda er fin, men komposisjonen er helt på trynet. Og hvis man ser nøye etter, ser man at den samme biten av bakgrunnen er kopiert og limt inn to ganger ved siden av hverandre. Det kan virke som om en talentløs Photoshop-nisse har maltraktert originaltegningen for å få plass til den glorete "disc-shooter"-reklamen. Skal bli spennende å se om coveret dukker opp i andre versjoner.

• edited November -1

Hvorfor i #%@}£ har de lagt inn teksten over Gulda når det er helt tomt på venstre side??? Som sagt, elendig komposisjon

• edited November -1

Komposisjonen er ikke akkurat så bra nei...

Nils Petter skreiv:

Skal bli spennende å se om coveret dukker opp i andre versjoner.

Kanskje den blir brukt på DD & Co også?

• edited November -1

Uff... sitter og okker og oier oss over dette coveret... Ikke akkurat det fineste coveret i omlöp, og forhaapentligvis kommer ikke dette til Norge, selv om det er greit med avveksling fra Donald + ODD covere...
    Litt trist med tanke paa at denne historia har värt diskutert opp og ned i mente i noe som kjennes som en halv evighet, men kanskje et cover som ser litt ut som hastverksarbeid skjuler en skatt av en historie?

• edited November -1

Uæk! Var jo bare vond å se på jo! Mangler helt balanse, fin tegning, men ødelegges av tomrommet og overlessing av plastdillreklame. (hvorfor plassere teksten akkurat der det var tegning?!) grr..

• edited November -1

Tror ikke dette er en Don Rosa tegning, den er altfor dårlig til det. Her har noen brukt en Don Rosa tegning og "klippet og limt" for å lage et cover.

• edited November -1

Tomrommet på venstre side trur eg er der fordi ekstradingsen pleier å vera festa der, eller noko slikt. Kan i alle fall virka slik når ein ser på dei seinaste framsidene til Mickey Maus.
    Til dømes: http://coa.inducks.org/issue.php/x/de/MM2006-13

• edited November -1

Rosas forsider plejer at väre mer detaljerade!

• edited November -1

Den var forferdelig! Er ikke dette klippet og limt, så vet ikke jeg!

• edited November -1

Hvis dette er klippet og limt så er det vel nok Don Rosa ekspertise her på forumet til å enkelt fastslå om det er klippet og limt fra tidligere publisert materiale, eller om det er klippet og limt fra den historien som hele verden har ventet på i snart ett år.

• edited November -1

Slik som coveret til Los Companion.

• TedTed
    edited November -1

Likte Lo$ Companion coveret ti ganger bedre enn dette! Klippet og limt? Med dårlig klipping og liming? Huff, nei takk!

• edited November -1

Hvor i huleste er detaljene Don pleier å ta med? Bakgrunnen er elendig. Helt tomt gress uten noe ting, men selve tegningen av Skrue og Gulda var jo alright!

• edited November -1

Enig i at bakgrunnen er dårlig, men fjellene er det Don som har tegnet i alle fall.

• TedTed
    edited November -1

Håper, håper, håper(!) at vi får en annen forside i NOrge!:O er egentlig ganske skuffet over denne:S

• edited November -1

Jeg tror historien kommer i nr. 20-22, altså 3 deler. Er utelukket at den kommer før nr. 19

• edited November -1

Audun- skreiv:

Jeg tror historien kommer i nr. 20-22, altså 3 deler. Er utelukket at den kommer før nr. 19

Den tyske utgaven ser ut til å komme i nr. 22-24. Håper imidlertid at du har rett hva angår den de skandinaviske utgavene.

• edited November -1

ANDonym skreiv:

Hvorfor har de lagt inn teksten over Gulda når det er helt tomt på venstre side?

Fordi der skal strekkoden plasseres.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?