Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Hvordan ser Donald-bladet ut om 10 år?

2

Comments

• edited November -1

Kristian Rødvand skreiv:

Det "gamle" Andeby slik vi kjenner det blir jo sjølvsagt ikkje borte sjølv om det skulle komme historiar om etter-Skrue. Er eining i at Skrue er ein bra karakter (skjønt eg synes italienerane ofte framstiller han som ein usympatisk, eksentrisk skrulling og det er ikkje bra) men framtidas Andeby gir jo rom til nye og interessante karakterar.

Men ingen av dem vil være mer interresante en Skrue tror jeg :-)
    Hvis Skrue kommer til å bli en ikke-eksisterende figur, tror jeg Andeby-unverset vil bli mindre interresant.

Min mening er:
    Skrue skal leve!

• edited November -1

Helt enig!!!

• edited November -1

Andeby skulle aldrig blive det samme uden Skrue!!!

• edited November -1

Hva får andeby uten Skrue meg til å tenke på?
    Jo, det får meg til å tenke på Quack Pack! Jeg har ihvertfall ikke sett noe til Skrue i den serien. Men så tviler jeg på at Quack Pack vil komme i tegneserieformat også.

• edited November -1

Har også på følelsen av at Skrue er manges favorittfigur. Han er min i allefall.

• edited November -1

det er ganske enkelt umulig at skrue forsvinner helt.
    bare tenk vor mange tegnere som tegner ham!
    vor sannsynlig er det da at alle slutter å tegne ham?
    jeg er vertfall ikke bekymret!!!

• ACAC
    edited November -1

Har I teknkt på om bladet udkommer på papir til den tid? Eller om det skulle blive muligt at købe bladet hjem til sin pc (eller hvad de nu hedder til den tid), i høj-opløst pdf-format eller lignende - og så læse det der - opblæst på storskærm eller på væggen e.l.? Kom til at tænke på det aspekt fordi jeg er igang med at læse Reinventing Comics af Scott McCloud. Digital levering af tegneserier...

• edited November -1

McCloud er ein fantastisk forfattar, og Reinventing Comics er ei nydeleg bok, kanskje den fremste fagboka på sitt felt. Men eg trur ærleg talt at digitalisering av teikneseriar, sjølv om det nok kan bli vanlegare i løpet av åra som kjem, i hovudsak kjem til å påverke nye seriar. Gamle travarar som Donald vil kanskje òg kunne kome digitalt, men det blir nok isåfall i tillegg til papirutgåva og ikkje i staden for.

• edited November -1

Jeg tror ikke tegneserier ville blive det samme digitalt...

• edited November -1

Nei, teikneseriar kjem ikkje til å bli det same. Dei kjem, forhåpentlegvis, til å bli enno betre. Om ein bruker mediet riktig har ein plutseleg ubegrensa med nye moglegheiter. Ingen vits i å bytte medium for å oppnå heilt det same som før, skal ein over i digitale medier er ein nøydt til å bruke desse for kva dei er verdt.

(... og gjett kva eg skriver oppgåve om akkurat no.)

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Nei, teikneseriar kjem ikkje til å bli det same. Dei kjem, forhåpentlegvis, til å bli enno betre. Om ein bruker mediet riktig har ein plutseleg ubegrensa med nye moglegheiter. Ingen vits i å bytte medium for å oppnå heilt det same som før, skal ein over i digitale medier er ein nøydt til å bruke desse for kva dei er verdt.

Jeg er selvfølgelig helt enig i at digitalisering av tegneserier innebærer store muligheter, men er det ikke også en fare ved å benytte disse? I dag er det en betydelig forskjell mellom tegneserier og levende bilder, men med full utnyttelse av digitaliseringen vil vel tegneseriene stadig minne mer og mer om TV? Og hvem ønsker å "lese" en tegnefilm, hvis den kan "ses"?

• edited November -1

Personleg er eg av den oppfatninga at teikneseriar, digitale eller ikkje, bør bestå av ein serie med stillbilder same korleis ein presenterer den. Sjølvsagt går det an å utvikle seg i retning meir bruk av animasjon i serien, men personleg synest eg at det er ein dårleg idé. Derimot kan ein benytte mange grep for å halde på teikneserieforma utan at det blir tegnefilm av det og likevel gjera mange spennande ting med serien.

• edited November -1

Jonas Larsen skreiv:

Kristian Rødvand skreiv:

Det "gamle" Andeby slik vi kjenner det blir jo sjølvsagt ikkje borte sjølv om det skulle komme historiar om etter-Skrue. Er eining i at Skrue er ein bra karakter (skjønt eg synes italienerane ofte framstiller han som ein usympatisk, eksentrisk skrulling og det er ikkje bra) men framtidas Andeby gir jo rom til nye og interessante karakterar.

Hvis Skrue kommer til å bli en ikke-eksisterende figur, tror jeg Andeby-unverset vil bli mindre interresant.

Min mening er:
    Skrue skal leve!

Sjølv om ein Andeby etter Skrue-serie skulle dukke opp (noko som neppe kjem til å skje, dessverre) treng jo ikkje dei vanlege Andeby-seriane forsvinne. Det vil jo framleis eksistere -og bli lagd nye- historier om Andeby slik vi kjenner byen. Eg såg før meg Andeby etter Skrue meir som ein alternativ disney-serie for sånne som meg som er begynt å bli litt mette på livet i Andeby slik det er no.

• edited November -1

Kristian Rødvand skreiv:

Jonas Larsen skreiv:

Kristian Rødvand skreiv:

Min mening er:
    Skrue skal leve!

Sjølv om ein Andeby etter Skrue-serie skulle dukke opp (noko som neppe kjem til å skje, dessverre) treng jo ikkje dei vanlege Andeby-seriane forsvinne. Det vil jo framleis eksistere -og bli lagd nye- historier om Andeby slik vi kjenner byen. Eg såg før meg Andeby etter Skrue meir som ein alternativ disney-serie for sånne som meg som er begynt å bli litt mette på livet i Andeby slik det er no.

Den serien måtte isåfall bli tegnet av Don Rosa. =)

• TedTed
    edited November -1

Hadde vært kult med et par "briller" der man fikk tredimensjonale bilder inni, slik at man bare kunne kjøpe en brikke og putte dem inn i brillene:p Men er mest for tegneserier i papirform...

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Personleg er eg av den oppfatninga at teikneseriar, digitale eller ikkje, bør bestå av ein serie med stillbilder same korleis ein presenterer den. Sjølvsagt går det an å utvikle seg i retning meir bruk av animasjon i serien, men personleg synest eg at det er ein dårleg idé. Derimot kan ein benytte mange grep for å halde på teikneserieforma utan at det blir tegnefilm av det og likevel gjera mange spennande ting med serien.

Jeg er sikkert litt mer ekstrem enn deg i mine "spådommer" for fremtiden...

Selv liker jeg veldig godt tegneserier hvor du kan se at tegningene er laget for hånd, slik at man virkelig får følelsen av godt gammeldags håndverk. Og det stemningsspekteret gode donaldtegnere spiller på med så enkle tegninger synes jeg er fascinerende, og håper ikke går tapt.

Kan du si litt om hvilke muligheter du ser i digitaliseringen som beholder tegneserieformen?

• edited November -1

Spør meg igjen om tre veker, då er eg ferdig med eit essay om emnet.

Men eit par eksempel:
    http://www.scottmccloud.com/comics/trn/intro.html (scroll ned til eksempelfila og klikk for å starte)
    http://www.scottmccloud.com/comics/mi/mi-26/mi-26.html

• edited November -1

Morsomme eksempler, selv om jeg synes de er litt anstrengende å lese.

Noen sjanse for at du legger ut essayet ditt på nettet?

• edited November -1

Stor sjanse for det.

• TedTed
    edited November -1

Var litt kult, men tror jeg foretrekker de gamle bladene som man kan lese ved frokostbordet og i stuen o.l. :-)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?