Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Kvitt eller Dobbelt

12346»

Comments

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Men, Audun - det var dumt at du kom til slutt. Videobåndet mitt tok slutt slik at jeg ikke fikk med seg dagens strålende innsats fra din side.

Du burde få deg en ny opptaker! Jeg har 80 Giga med lagringsplass! Det er mange programmer! :P
    Men jeg tok ikke opp i går...

• edited November -1

Finnes sikkert på nettTV. ;)

• edited November -1

ja, grattis Audun! Hva var de siste spørsmålene? Vanskelige?

• edited November -1

Maggie skreiv:

ja, grattis Audun! Hva var de siste spørsmålene? Vanskelige?

Jeg er ikke Audun, men jeg tviler på at de var vanskelige. Audun svarte før tiden rant ut...

• edited November -1

Mange seriekoblinger i dette programmet. Fagdommer i **James** **Bond** var John Berge, redaktør for **Seriesamlern** og utgiver av James Bond.

• ACAC
    edited November -1

Hvorfor er emnet om Donald fjernet? Hun sagde det var der, og jeg kiggede ind på siden søndag aften, og det var der ikke.
    Ah, det var ærgerligt det ikke kunne være på båndet Sigvald, men det er der jo ikke noget at gøre ved. Net-tv? Jeg håber da der er internet-forbindelse på gården hvor mødet foregår, så.

• edited November -1

Og i dag fyller visst guttevalpen 10 år. Gratulerer :)

• edited November -1

Guffen Delbekk skreiv:

Og i dag fyller visst guttevalpen 10 år. Gratulerer :)

Gratulerer fra meg også - Audun og jeg kunne jo nesten hatt 50-årsdag til sammen :-)

• edited November -1

Jeg fikk ingen mulighet til å gratulere deg, Audun, med 48.000 kr siden jeg var i Spania på det tidspunktet programmet ble sendt, og hadde ingen tilgang til internett. Men vi fikk inn NRK1 der, så jeg fikk i allefall sett programmet likevel. Du var virkelig imponerende som svarte på alle disse spørsmålene! Godt gjort!

• edited November -1

Tusen takk for oppmerksomheten. Apropos spørsmålene: de var riktig nok
    ikke så vanskelige, men jeg fikk noe å bryne meg på!

En god jul(selv om den har hvert) og et godt nyttår til alle donaldister!
    Audun

• edited November -1

Hei, Audun!

Jeg lurer på om du kan hjelpe meg med et Donald Duck-relatert spørsmål. En gang på 70 eller 80-tallet var det en amatør tegneseriekonkurranse for barn i Donald Duck & Co. En av tegneseriene som ble trykket handlet om en fyr som het Uflaks Jonas. Jeg skulle så gjerne ha vist i hvilket nummer denne tegneserien ble trykket, slik at jeg kan finne ut hvem som tegnet denne serien.

Husker du dette?

Med vennlig hilsen

Tarjei Selman - tarjei.selman@gmail.com

• edited November -1

Fjor-årets Donald var virkelig enkel, det var sånne spøsmål som "Hva var Skrues første jobb?" Og jeg lurte litt på, vil de bli like enkelt de neste årene som 2009/2010? Eventuelt senere. Grunnen er at det ikke er så *spennende* hvis det er så lett. Det er selvsagt enkelt og tjene, men jeg ser Kvitt eller Dobbelt som et program der man skal tenke seg om. Så da ville jeg tatt noe annet en Disney som min kategori/emne. Takk for svar!! :)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?