Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Mysteriet i Surklemark-myrene

edited April 2006 in Donaldisme

Har akkurat lest andre del av denne Barks-historien og syns den ligner veldig på en annen Barks-historie; nemlig Pygméindianerenes land. Er det noen som har lest hele denne og allikevel kan si seg enig med meg? Er det evt. andre historier dere har sett dette?

Comments

• edited November -1

Tenkte det samme da jeg leste historia selv :)

• edited November -1

...og det har dere helt rett i. Carl kopierte seg selv flere ganger, men han brukte som oftest 10-siderne til det.

• edited November -1

Han ventet til historiene var mere enn 10 år gamle før han kopierte seg selv. Dette synes jeg Egmont burde respektere og ikke resirkulere hans (og alle andre) sine historier før det er gått minimum 10 år. Kanskje på tide med ett opprop fra oss på AOL til Egmont om akkurat dette, noen som tar saken ??

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?