Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Detektiv historier til påsken?

edited April 2006 in Donaldisme

Påsken nærmer seg med storm skritt. I denne forbindelse lurte jeg på om noen av dere har noen gode detektiv/påskekrim historier å annbefale?

Comments

• edited November -1

Er dette et off-topic spørsmål eller snakker du om Mikke-krim?

• edited November -1

Snakker om Donald/Mikke historier. Beklager min lite utfyllende tekst.:(

• TedTed
    edited November -1

Kjipe greier at "Mikke-krim" har sluttet å bli utgitt i påsken:(

• edited November -1

Hva med historien "Spøkelseskladden vender tilbake"?

(DD 26-29/1965
    DD 17-20/1983
    Endelig tilbake 9, //Spøkelseskladden// )

Det er en spennende historie jeg kan anbefale å lese i påsken :-)

• edited November -1

Støttast.

Den første som faller meg inn er «Mysteriet med de stjålne frakkene» frå kjempeboka Donald den Store, faktisk.

• edited November -1

Så har vi debut-historien til Spøkelseskladden da. Den står i et ekstrabillag fra 1999.

• edited November -1

Oi, det var vender tilbake det stod ja. Den har eg faktisk ikkje lest sjølv, så eg var kanskje litt snar med å anbefale den, men den er sannsynlegvis bra. Eg tenkte på debuten, eg.

• edited November -1

Debuten er også en utrolig bra "Påskekrim" ja. Bedre enn den jeg foreslo også.

• edited November -1

Også har du jo «DD Stjernereporteren» av Scarpa. Den er utrolig bra. Står i DD 39-40/2001. Anbefales!

• edited November -1

Tok påska litt på forskudd, siden jeg sitter et par hundre mil borte fra samlinga de neste månedene. Takk for gode tips til gjenlesning av historier :)

• edited November -1

Jonas Larsen skreiv:

Debuten er også en utrolig bra "Påskekrim" ja. Bedre enn den jeg foreslo også.

Er det snakk om denne? http://coa.inducks.org/issue.php/x/no/DD1999B39#a

• edited November -1

Ja, det er debuten.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?