Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Gisle eller "Jisle"?

2»

Comments

• edited November -1

Av logopediske årsaker burde denne diskusjonen utelukke seg selv - gammelt jungelord

• edited November -1

Det blir jo som Oslo eller Osjlo, ikkje sant?

• edited November -1

Og Donald eller Dånnald...

• edited November -1

1800 skreiv:

Eller Donald eller Dånnald...

Dånnall Døkk eller Donnall Dukk? Hmmmm, dette er det nok mange meninger om, tenker jeg. Skal vi starte en ny tråd mon tro?

• edited November -1

Er det noen som sier Dånnall Døkk??? Det er det verste jeg har hørt!!! Det er klart han heter Donall Dukk!!!

• edited November -1

Here we go again...

• edited November -1

Ok, skal slutte, men det kan da vel i... neida, skal slutte nå:-)

• edited November -1

ANDonym skreiv:

Er det noen som sier Dånnall Døkk???

Hostkremtdonrosagjerdet :-)

• edited November -1

Då eg var barn, var det nokre vaksne som sa Dånnal Døkk. Dei vaksne sa også Mændræik medan vi borna sa Mandrake.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

ANDonym skreiv:

Er det noen som sier Dånnall Døkk???

Hostkremtdonrosagjerdet :-)

Selvsagt, han snakker jo engelsk.

• edited November -1

Ah, takk, Sigvald, eg hadde fullstendig gløymt at småvitsing blir utruleg mykje morosamare når ein forklarer poenget i klartekst ...

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Ah, takk, Sigvald, eg hadde fullstendig gløymt at småvitsing blir utruleg mykje morosamare når ein forklarer poenget i klartekst ...

Jeg syns på en måte det ble morsommere jeg. :) Er det det man kaller ufrivillig morsomt?

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?