Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Personlighetsbytterne

edited March 2006 in Donaldisme

Er det bare meg, eller har det i det siste vært en uvanlig stor mengde av historier hvor det forekommer personlighetsbytte? Den siste med Skrue og Magica var ålreit den, men er ikke denne ideen oppbrukt snart? :)

Comments

• edited November -1

Enig i at det har vært en del slike historier i det siste, men så lenge forfatteren kan finne på noe nytt rundt temaet syntes jeg det er greit :-)
    Likte den med Mikke og Spøkelseskladden jeg.

• edited November -1

Den mislikte eg faktisk, fordi eg følte at Spøkelseskladden ikkje oppførte seg som Spøkelseskladden i den historia.

Eg synest at personlegdomsbytting er litt gøy, men kan vera einig i at det har vore litt for mange historier om det dei siste åra.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Den mislikte eg faktisk, fordi eg følte at Spøkelseskladden ikkje oppførte seg som Spøkelseskladden i den historia.

Du mener da han var seg selv også?
    En ting jeg ikke likte, som kanskje du også mener, var at Kladden hadde pupiller helt frem til personlighetsbyttet. Da forsvant de.

• edited November -1

Eg meiner at dersom Kladden faktisk skulle gå gjennom så mykje bry for å kunne bytte kropp med Mikke, ville han ha brukt den kroppen til noko betre. Og nei, eg nekter å gå med på at livet til Mikke er alt for hardt for Kladden fordi han er nøydt til å hjelpe vennene sine.Kladden hadde klart å banke opp Minni og finne på noko betre, såpass er eg sikker på, men i staden for lot han seg herse med og herse med og herse med heilt til han kom fram til at å bruke Mikkes kropp var for vanskeleg for han. Bah, Kladden er eit geni, han burde ikkje ha problemer med sånt!

Hadde eg vore Kladden med evne til å bytte kropp med Mikke, hadde eg gjort det, bunde fast Mikke ein stad i sin eigen kropp slik at han ikkje unnslapp, sprengt Andeby Politistasjon i fillebiter, og bytta tilbake.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Hadde eg vore Kladden med evne til å bytte kropp med Mikke, hadde eg gjort det, bunde fast Mikke ein stad i sin eigen kropp slik at han ikkje unnslapp, sprengt Andeby Politistasjon i fillebiter, og bytta tilbake.

Hm, det var egentlig en god idé.
    Ja, at Kladden lot seg herse med så mye var rart. Det er jeg helt enig i.

• edited November -1

Og Mikke, som sleit slik med å sjå ut som Spøkelseskladden ... eg veit at Mikke kan vera naiv til tider, men kvifor i alle dagar *kasta han ikkje berre lakenet*? Då hadde han hatt eit ansikt som dei aller færraste gjenkjenner, og han hadde difor fått gå i fred på gata. Så lenge han haldt seg unna Pluto, såklart.

• edited November -1

Må si den personligbytting whatever historia var den mest spennende jeg har lest på lenge

• edited November -1

Jonas Larsen skreiv:

Enig i at det har vært en del slike historier i det siste, men så lenge forfatteren kan finne på noe nytt rundt temaet syntes jeg det er greit :-)

Pssst!!! Det vil være lettere for folk flest å henge med i disse diskusjonene dersom dere henviser til historien med tittel og utgivelse - gjerne med link til COA.

• edited November -1

Det tar så utruleg mykje lenger tid å skrive innlegg på den måten :-) Er jo utruleg lett for å gå ut frå at det går greitt at ein utelater slikt når det er snakk om ei historie som stod på trykk for to veker sidan ...

http://coa.inducks.org/story.php/x/D+2005-029

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Det tar så utruleg mykje lenger tid å skrive innlegg på den måten :-) Er jo utruleg lett for å gå ut frå at det går greitt at ein utelater slikt når det er snakk om ei historie som stod på trykk for to veker sidan ...

http://coa.inducks.org/story.php/x/D+2005-029

Du må huske at det ikke er alle som abonnerer på DD&Co.

• edited November -1

Og du må hugsa på at dei fleste her inne sannsynlegvis gjer det, og at vi difor har lett for å prate om ferske historier utan å ta med INDUCKS-informasjon så lenge det er openbart for alle som har lest bladet kva historie vi prater om.

Å spørja kva historie vi prater om er sjølvsagt heilt greitt. Å klage over at vi ikkje nemner dette heile tida synest eg blir feil.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Jonas Larsen skreiv:

Pssst!!! Det vil være lettere for folk flest å henge med i disse diskusjonene dersom dere henviser til historien med tittel og utgivelse - gjerne med link til COA.

Psssst!!! Skal snart poste min andre billed-serie med italiensk fly-design, også den blir kjemisk fri for angivelser til bok ,historie og side....:):):)

• ACAC
    edited November -1

Synes den nyeste af Jensen og Massaroli - altså personlighedsombytningen mellem Hexia og Joakim er rigtig god. Det er som om man kan se at Hexia er inde i Joakim - det har tegneren gjort godt.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?