Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Samtaleemne på AOL

edited March 2006 in Donaldisme

Leste på statistikksiden at av de 9 største trådene her på forumet, var det 4 av dem som ikke hadde noe med Andeby å gjøre i det hele tatt (i hvert fall ikke direkte). Er dette bare en tilfeldighet eller har vi begynt å gå litt lei av å BARE prate Donald?

Comments

• edited November -1

Har faktisk tenkt veldig mykje på det same. Min teori er at dei fleste her inne har ei enorm interesse for ein del andre teikneseriar som det ikkje eksisterer tilsvarande forum for (det eksisterer forum, såklart, men ikkje med eit like aktivt og levande miljø -- og nei, det prøver eg ikkje å ta æra for sjølv, det er det brukarane som skal applauderast for), og at vi difor bruker alle smutthola vi kjem over på å diskutere andre ting fordi det faktisk er ting som veldig mange her inne har interesse for.

Noko som er grunnen til at eg stadig sterkare overveier å lage ein forumkategori for «andre teikneseriar».

Merk òg at terskelen for å opprette nye trådar om ting som ikkje har med Donald å gjera er ganske høg. Det medfører at dei få trådene som faktisk handler om heilt andre ting difor lett får uhorveleg mange innlegg :-)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?