Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Serietegner?

edited March 2006 in Donaldisme

Er det noen her som kjenner til navnet Kjetil Johansen (litt usikker på fornavnet og stavingen av etternavnet). Han tegner visstnok Spiderman nå, men har tidligere tegnet for Disney (ikke nødvendigvis Donald, så kanskje litt OT).

Comments

• edited November -1

ANDonym skreiv:

Er det noen her som kjenner til navnet Kjetil Johansen (litt usikker på fornavnet og stavingen av etternavnet). ...

Staves det: Erik Larsen?

• edited November -1

Øyvind Braaten skreiv:

ANDonym skreiv:

Er det noen her som kjenner til navnet Kjetil Johansen (litt usikker på fornavnet og stavingen av etternavnet). ...

Staves det: Erik Larsen?

Ja, jeg tror det...

• edited November -1

Det står om Erik Larsen bl.a. her:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Erik_Larsen

• edited November -1

Nei, det er ikke Erik Larsen. Han heter Johansen/Johannsen/Johanson og jeg er ganske sikker på at han heter Kjetil til fornavn.

• edited November -1

Hm ... sikker på at du ikkje tenker på denne Kjetil Johansen?

http://www.budstikka.no/sec_kultur/article31866.ece

Han eg fekk opp då eg søkte etter Kjetil Johansen og Spider-Man ihvertfall ... Ikkje akkurat Spider-Man.

• edited November -1

Den einaste forfattaren i INDUCKS som heiter noko liknande er Claus Kaas Johansen, som slutta å lage teikneseriar i 1973.

• edited November -1

Hmmm... **Tror** ikke det noen av de. Han er rundt treveåra tror jeg, så han slutta nok ikke å lage tegneserier i 1973:-).
    Jeg har prøvd å søke i Inducks og Google, men fant ingenting, derfor tenkte jeg kanskje at noen av dere kjente han eller visste hvem han var.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?