Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Er du en nerd?

2»

Comments

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Lars Olav er da allerede med på dette. Etter det har han vært nesten fraværende her i forumet uten at Olaf har ment noe om det her i forumet. Dersom noen herfra stiller opp denne sesongen tror jeg nok at Olaf vil sette pris på om det blir med Donaldisme som hovedinteresse ;-)

Olaf Solstrand skreiv:

Olaf gir fullstendig blaffen i korleis folk ønsker å stå fram på TV.

Det er jammen ikke lett å vite hva Olaf krever av deg som medlem på dette forum:-( Jeg personlig regner at min kjendisstatus dukker opp ganske rask etter at jeg nettopp er blitt intervjuet av studentavisa Hedmarkstudenten i en fem på gaten-greie om utvekslingsstudier. Jeg la da selvsagt ut om Andeby Online isteden for å bry meg om de tåpelige og harrye spørsmålene til den såkalte "journalisten". Det at Olaf nå starter å gi blaffen i meg finner jeg både trist og beklagelig. Jeg trodde vi var dine venner, men der tok jeg feil :'(

• edited November -1

Ja, det hadde vært utrolig morsomt om vi kunne fått en tegneserie nerd inn på laget. Jeg er jo desverre ikke mere en litt over gjennomsnittet opptatt av tegneserier så jeg er jo med pga autografsamlinge.

Sigvald, melder du deg på så skal ikke jeg sladre på alderen. Men skulle andre velge og melde seg på så hadde det vært veldig morsomt.

Håvard skreiv:

Ikke hvis vedkommende stiller opp med AndebyOnlines T-skjorte og roper "Heia AndebyOnline!" foran TV til hundre tusener av seere, slik Lars Olav egentlig burde gjort. :-)

Grunnen til det var vel at det kun var et program igjen og spille inn da jeg Olaf fikk inn disse trøyene og jeg kun fikk lov og møte i Tufte drakt eller Tufte dress. Men nå har jeg skjorten så skulle vi få lov og møte i noe annet i neste runde så skal jeg prøve og huske ansvaret mitt :)

• edited November -1

...det er dessuten veldig strengt i sånne serier når det kommer til "reklame". Jeg var med i noen TV 3-sendinger og der fikk vi klar beskjed om at **ALT** som hadde en logo, hva det enn måtte være var strengt **verboten** . Fikk ikke lov en gang å bruke Barcelona-capen min... :-(

• edited November -1

Er jo ein kompis av Lars Olav som har brukt Grandiosa-T-skjorte på Tufte, då. Og Vebjørn brukte Olavsskulen-skjorte. Og det var sikkert fleire gode motiv eg ikkje la merke til.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Er jo ein kompis av Lars Olav som har brukt Grandiosa-T-skjorte på Tufte, då. Og Vebjørn brukte Olavsskulen-skjorte. Og det var sikkert fleire gode motiv eg ikkje la merke til.

Ja, i første episode hadde jeg helt klart fått lov til å bruke den, men husker jeg ikke helt feil var det den eneste episoden også. Alle de andre gangene skulle vi kun møte i drakt (eller vi skulle fikses opp av noen motedamer og uansett hvor kul den trøya er så ville den nok ikke passer der) :)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?