Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Vicars nye stil

edited February 2006 in Donaldisme

Er det andre enn meg som har reagert på Vicars tegnestil det siste halvåret?
Jeg syns han hadde en fin tegnestil på 90-tallet, kanskje //litt// anonym, men bra. Utover i det 21. århundret, syns jeg stilen endret seg litt, men det er nå i det siste at tegningene hans etter min mening har begynt å gå tilbake kvalitetsmessig. Det er ikke alltid dette skjer, men jeg syns det skjer oftere og oftere. Jeg vet ikke; kanskje han prøver å skape en mer særegen stil? I så fall fungerer det veldig dårlig. Har noen andre meninger om dette?

Comments

• SvKSvK
    edited November -1

ANDonym skreiv:

Jeg vet ikke; kanskje han prøver å skape en mer særegen stil? I så fall fungerer det veldig dårlig. Har noen andre meninger om dette?

Jeg tror ikke han prøver å skape noen stil, men heller at det er et tegn på at mannen begynner å bli gammel. Selve om tegningene hans fortsatt duger, er jeg enig i at han var bedre før.

• edited November -1

Jeg merker også at noe har skjedd med tegnestilen hans. I bare blåbær som sto i Nr.7 kjente jeg ikke igjen stilen hans i det hele tatt !

• edited November -1

Godt forståelig siden det var Rodriques som tegnet den:-). Det sto feil i bladet:-(

• edited November -1

Kan dere si litt mer konkret hva dere mener han har endret?

• edited November -1

Sagen er nærmere, at han ændrer stil over tid fordi han bliver ældre, end fordi han bliver gammel? De fleste tegnere ændrer vel deres tegnestil løbende livet igennem. Tag i den forbindelse et kig på en af hans første ande-historier, for eksempel: http://coa.inducks.org/story.php/x/D++2008 .

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?