Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Savnet historie

edited February 2006 in Donaldisme

Jeg husker å ha lest en historie der Svarte-Petter reiser tilbake i tid for å forhindre at Walt Disney skaper Mikke Mus, men nå finner jeg den **ikke** igjen. Er det noen som vet hvor den står (på norsk)?

Og når vi først er inne på tidsmaskiner; er det noen som vet hvor mange historier det har blitt lagd, der Mikke og Langbein blir sendt tilbake i tid med Zapotek og Marlins tidsmaskin for å løse historiske mysterier? (puh det blei en lang setning)

Comments

• edited November -1

Donald Pocket 150.

• edited November -1

Tusen takk. Er det bare jeg som ikke har den evnen til å lese en historie og for resten av livet huske hvor den sto?
    Det er rett og slett imponerende

• edited November -1

Hehe. Eg hugsa at det var eit relativt rundt tall, men her var eg nøydt til å gå inn i INDUCKS og bla litt. Tok berre eit kjapt søk på historier som både Svarte-Petter og Zapotek var med i, og fekk opp ei relativt kort liste der tittelen avslørte ganske klart kva historie eg var ute etter.

• edited November -1

Og der sank du plutselig maaaaaange hakk på "imponert-skalaen" min, med bare deg selv å takke:-)

• edited November -1

Hehe, det har jo å gjera med kva slags ting du blir imponert av det, då. Personleg vil eg heller bli hugsa som eit menneske som er flink til å leite seg fram til informasjon enn som eit menneske med eit autistisk forhold til Donald. :-)

• edited November -1

Er forsåvidt enig i det.

• edited November -1

Ikke tro på han, ANDonym, han huska det!

• edited November -1

Hehe:-)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Hehe, det har jo å gjera med kva slags ting du blir imponert av det, då. Personleg vil eg heller bli hugsa som eit menneske som er flink til å leite seg fram til informasjon enn som eit menneske med eit autistisk forhold til Donald. :-)

Man er vel ikke automatisk autist dersom man tilfeldigvis har brukbar hukommelse? Jeg husker at jeg en gang ble moderert her i forumet fordi jeg ikke la skjul på at jeg husker at Mikke Mus historien "Det gåtefulle uhyret" gikk i DD&Co 32-34/1974.

• edited November -1

Ein dag er vi nøydt til å setja oss ned og diskutere kva eit smilefjes er for noko.

• edited November -1

Jag har däremot lite "autistiska" tendenser när det gäller publiceringar av Disneyserier. Jag tycker dock det är otroligt skönt att inte behöva leta i Inducks efter serier av Barks eller Murry utan bara knappa in koden för bladet. Däremot är jag inte alls lika bra på att minnas namn och händelser, men hittar jag bara bladet finns ju serien där.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?