Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Din favoritt-forside

1235»

Comments

• edited November -1

Olaf, takk for den moralske støtten. Jeg trengte virkelig den nå. Neida, bare tuller. :-) Selv **jeg** innser at livet er mer enn Donald. Beklager om jeg ga inntrykk av å ville vri denne tråden til å bli en anti-Rosa-tråd eller noe sånt. Det var ikke meninga. Alternativet hadde kanskje vært å opprette en ny tråd (Don = Dust, eller noe i den dur/moll). Men det ville nok være vel så destruktivt. Så la det bli med dette hjertesukket. Og la denne tråden fortsette i den positive ånden den var tiltenkt: våre favoritter! :-)

• edited November -1

Karamell skreiv:

Alternativet hadde kanskje vært å opprette en ny tråd

Eventuelt bruke ein av dei femtenhundre trådane som allereie eksisterer om emnet :-)

• edited November -1

Idag er favoritten min denne livlige forsiden:

http://www.comics.org/coverview.lasso?id=250177&zoom=4

imorgen er det sikkert en annen.

• edited November -1

Berre for å nemne det så er ikkje Rosa min favoritteiknar, han er min favorittserieskapar. Favoritteiknaren min er Marco Rota, men her galdt det framsider, og eg har nettopp (for 10 dagar sidan) lest "The Life and Times of Scrooge Mcduck" komplett for fyrste gong, og eg blei svært betatt av desse framsidene. Om nokon hadde vist meg nokon flotte Rota-framsider, er det sannsynleg at eg hadde likt desse like godt, om ikkje betre, enn Rosas framsider. Takk for konstruktiv "kritikk" Olaf og Karamell:)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?