Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Hjelp!

edited January 2006 in Donaldisme

Er det noen som kan hjelpe meg å finne en historie jeg har tenkt på i flere måneder? Jeg vet den ble utgitt mellom 2000- til og med 2004 og den handlet om et smykke og en eller annen dronning med mange tjenere (Det var et slags froskesmykke, tror jeg). Jeg husker siste del da Donald kommer til en dør og gir dette smykket til en av tjenerene(tror jeg...) og så tar tjeneren og gir det til den dronningen. Det er ikke så mange ledetråder, men om noen kunne hjelpe meg, ville jeg blitt veldig glad!:)

Comments

• edited November -1

Er ikke helt sikker, men kan det være den her historie: http://coa.inducks.org/story.php/x/W+US+++68-00//dronning+carl+barks+_ Ved ikke hvad et 'froskesmykke' er.

• edited November -1

Nei det var ikke den jeg mente... Et smykke med en frosk på eller noe sånt.:)

• edited November -1

Jeg husker også en slik historie, men ikke vilket blad den er i... Jeg kan skjekke imellom noen av bladene mine...

• edited November -1

(Mathias: Oversetting: Frosk=frö paa dansk)

• edited November -1

Det var sommerlesing et år hvertfall. Tror det kanskje var William Van Horn som tegnet den.

• edited November -1

ja, det kan hende!:)

• edited November -1

Jeg leitet på INDUCKS men fant ikke noe. Jeg sjekka faktisk alt av WVH fra 2000, til 2006 (selvom jeg vet det var lenge før 2006). Kanskje det ikke var han som hadde tegna den...

• edited November -1

Jippi!! Endelig fant jeg den! Den het Donald Duck Jungelvandring(AR 154) og er å finne i nr. 27/2002. Jeg fant den gjennom Sigvalds "Ti år med sommerlesning" litt tideligere her i forumet!:)

Manus: John Lustig
    Tehninger: William van Horn

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?