Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Runde tall i 2006

1235»

Comments

• edited November -1

Kristian Rødvand skreiv:

Kvifor ikkje la Donald sjølv besvare leserbrevane? Han kunne komme med nokon kvakkande raseriutbrot...

Eller Skrue McDuck som visstnok har tilbudt seg å ta på seg dette strevsomme oppdraget for kun kr 100,- per ord. :)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Problemet med Svinesen var at ingen tok humoren i det

Så var da også den humoren direkte malplassert. Den slags spalter bør være seriøse synes jeg.

• edited November -1

Ja, humorspalter pleier vere veldig seriøse, Sigvald... :P

Som Olaf sa, det går på at folk ikkje skjønte at det var ei humorspalte, ikkje på at det var ei dårleg spørsmål-og-svar-spalte - for det forsøkte den ikkje vere, den var ein **parodi** på ei spørsmål-og-svar-spalte. Men folk nekta skjønne dette, så dei føya seg, forsøkte tilpassa spalta, og endte opp med Tuppen Bak-greiene som var verken det eine eller det andre.

• edited November -1

Loke Aesir skreiv:

Som Olaf sa, det går på at folk ikkje skjønte at det var ei humorspalte, ikkje på at det var ei dårleg spørsmål-og-svar-spalte - for det forsøkte den ikkje vere, den var ein **parodi** på ei spørsmål-og-svar-spalte. Men folk nekta skjønne dette, så dei føya seg, forsøkte tilpassa spalta, og endte opp med Tuppen Bak-greiene som var verken det eine eller det andre.

Humor er det nok av ellers i DD&Co. En skikkelig spørsmål-og-svar-spalte er det derimot behov for.

• edited November -1

Ja, men det er ikkje relevant for dine forventingar til ei humorspalte, det seier kun noko om din innstilling til humorsspaltens eksistens i utgangspunktet.

Eg er forøvrig einig.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Nei, men det var heller aldri poenget med Svinesen. Å klage på at Svinesen ikkje gir seriøse svar blir som om eg skal klage på radioen min fordi den ikkje tar inn TV2, noko radioen ikkje var designa for å gjera i utgangspunktet.

Her er eg **veldig** ueinig. Samanlikninga di med radioen og TV2 syg (jepp, s-y-g). Det var heilt klart poenget med Svinesen-spalta at ho skulle vera morosam, men folk har like stor rett til å klage på poenget bak ei spalte, som sjølve utførelsen av spalta. Og du undervurderer folk viss du trur at ingen tok humoren i det. Dei fleste skjønte at Svinesen var meint å vera morosam, men ville heller at han skulle vera seriøs.

• edited November -1

På same måte som det går an å skjøne at radioen er meint å formidle lyd, men heller ville at den skal formidle både lyd og bilete.

Svinesen var meint å vera morosam. Svinesen *var* morosam (mi meining). Dei som misliker humor generelt kan sjølvsagt klage på Svinesen. Å få ein seriøs spalte hadde sjølvsagt vore kjempefint, men eg skjøner ikkje kvifor ein skulle la det gå utover Svinesen. Personleg hadde eg ihvertfall sett pris på begge delar.

• edited November -1

Virker ikke som om Tuppen Bak var så populær...

• edited November -1

Vel, problemet med Tuppen Bak er at i staden for å vera ein god seriøs spalte, eller ein god humoristisk spalte, er det ein halvgod seriøs spalte og ein halvgod humoristisk spalte blanda godt saman.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Loke Aesir skreiv:

Humor er det nok av ellers i DD&Co. En skikkelig spørsmål-og-svar-spalte er det derimot behov for.

Helt enig. Svinesen og Tuppen Bak følte jeg var totalt malplassert i DD&Co. En seriøs spalte der leserne kunne sende inn spørsmål viste seg jo å være behov for. For etter spørsmåle å bedømme så klarte nå ike redaksjon å finne et eneste spørsmål som sto i stil til intensjonen bak "humoren" de brukte.

Rart at ikke Egmont forsto det, eller valgte de bare å ignorere lesernes tydelige behov???

• edited November -1

Jo, Egmont forstod det, men dei forstod òg at det fanst folk som likte det (eller kanskje dei berre trur at det fanst folk som likte det, kva veit eg), difor kom Tuppen Bak i staden for Svinesen, som ein halvhjerta mellomting som ikkje fungerer til verken det eine eller andre formålet.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?