Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Runde tall i 2006

edited January 2006 in Donaldisme

D.U.C.K.hunts side med oversikt over årets viktigste jubileer tilknyttet Carl Barks, Don Rosa og disses Disney-produksjon, er nå klar:
http://duckman.pettho.com/anniversary/anniversary.html

Noe som mangler, eller kan justeres?

«1345

Comments

• edited November -1

Hakkespettbevegelsen 105 år. 100 år sidan jernbanen i Andeby blei kondemnert. 55 år sidan The Great McDuck Calamity.

(og får eg lov til å leggja til at det er 40 år sidan Don Rosas største fan blei født? :-)

• edited November -1

Jeg ser ikke helt poenget med slike tidsfastsettelser, men når du nå først gjør det kan du jo ta med alt. Det er en figur til som debuterer i US36A og det er hun som etterhvert får navnet Ms. Typefast eller bedre kjent som frøken Vable.

• edited November -1

5, 15, 25, 35 o.s.v. har da aldri vært runde tall. Eksempler på et rundt tall; 10, 40 og 100.

Sikkert artig for den dedikerte, men personlig ser jeg nå ikke nytten i det. Men hvis det får timene til å gå i døgnet, lykke til.

• edited November -1

Korleis er stoda for tal med meir enn to siffer? Til dømes er det 410 år sidan Sir Francis Drake døydde, og enkelte vil sikkert rekna det som eit «jubileum tilknyttet Carl Barks, Don Rosa og disses Disney-produksjon», men av ein eller annan grunn er det noko med talet 410 som ikkje apellerer til meg som rundt.

(ikkje meint å ta ALL merksemd frå trådens eigentlege tema, men: Andeby Online fyller fem år i september. Då må vi vel klare å samlast rundt ei bløtkake?)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

(ikkje meint å ta ALL merksemd frå trådens eigentlege tema, men: Andeby Online fyller fem år i september. Då må vi vel klare å samlast rundt ei bløtkake?)

Raptus ??

• edited November -1

Alt er jo relativt, men skal man feire noe så feirer man etter denne tidslinja etter min mening: 5, 10, 25, 50, 100, 150, 200, 250....osv.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Hakkespettbevegelsen 105 år. 100 år sidan jernbanen i Andeby blei kondemnert. 55 år sidan The Great McDuck Calamity.

Takk for tipsene!

(og får eg lov til å leggja til at det er 40 år sidan Don Rosas største fan blei født? :-)

Dette er neppe relevant for D.U.C.K.hunt ;-)

Einherje skreiv:

Alt er jo relativt, men skal man feire noe så feirer man etter denne tidslinja etter min mening: 5, 10, 25, 50, 100, 150, 200, 250....osv.

Det er da også helt vanlig å feire 75-årsdager/jubileer samt 20, 30, 40, 60, 70, 80 og 90-årsdager/jubileer.

• edited November -1

...glemte 75 ja. Men resten er ikke dødsviktige. Iallefall ikke i min verden.

• edited November -1

Nerdealarm.

Men i Andeby stiller kanskje saka seg noko annleis i det tilfellet? Eg meiner, vi markerer jo årstal som er delelige på 10 fordi vi følger titallssystemet (altså at tallsystemet vi bruker har 10 forskjellige siffer), og grunnen til at vi følger titallssystemet er at vi har ti fingre. Men Donald og alle hans byfeller har berre åtte fingre. Så der det er naturleg for oss å markere 10-årsjubileum, vil det i Andeby vera naturleg å markere 8-årsjubileum (sjølv om dei _kaller_ det «10»-årsjubileum ettersom 10(oct) == 8(dec)). Så i staden for å feire 20-, 30-, 40-, 50-, 60-, 70-, 80- og 90-årsjubileum vil det i Andeby vera naturleg å feire det som i vårt talsystem tilsvarer 16 år, 24 år, 32 år, 40 år, 48 år og 56 år. Og ekvivalenten til våre hundreårsjubileum er sjølvsagt 64-årsjubileum - der det er naturleg for oss å synest at det er kjempesvært at ein fyller 10 x 10 år, er ti eit tal som ikkje er spesielt i det heile tatt i Andeby (det er like spesielt som tolv er i vårt talsystem), så der er det sjølvsagt meir naturleg å feire 8 x 8 år som noko kjempesvært. :-)

Det skal altså ikkje SÅ mykje til for å få vera med i Millionærklubben i Andeby ... Dersom ein million ikkje er 10x10x10x10x10x10, men 8x8x8x8x8x8, er det berre 262.144 kroner etter vårt tallsystem som skal til. :-)

• edited November -1

...og ettersom du för har uttalt at tittelen donaldist er forbeholdt forskere, bör du kanskje selv vurdere denne?? Uansett noe av det morsomste jeg har lest paa lenge :)

• edited November -1

krice skreiv:

...og ettersom du för har uttalt at tittelen donaldist er forbeholdt forskere, bör du kanskje selv vurdere denne?? Uansett noe av det morsomste jeg har lest paa lenge :)

Enig i at Olaf har vært meget opfinnsom i sine resonementer her. Faktum er dog at alt annet klart tyder på at man i Andeby følger vårt tallsystem.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Faktum er dog at alt annet klart tyder på at man i Andeby følger vårt tallsystem.

(For ordens skyld: Jeg var klar over dette...)

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Faktum er dog at alt annet klart tyder på at man i Andeby følger vårt tallsystem.

Sikker på det ? Er tallet 9 mye brukt ? Jeg har ikke oversikten.

Men om SolstrAndismen® stemmer så har jeg første rebus i Andeby sin DaVinci kode klar. Donald Duck (og FantDonald) kjører da rundt i en bil med ett registreringnummer som EKTE nerder lett kjenner igjen. Det har seg nemlig slik at 313(oct)=CB(hex) (Hexadesimale tall eller også kalt 16-tallsystemet brukes MYE i dataverden).

Kan dette tyde på at ihvertfall Donald blant endene er bevist sin skaper (Carl Barks), finnes det da en religion i Andeby :)

• edited November -1

OK, naa forsto jeg *ingenting*... :)

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

Kan dette tyde på at ihvertfall Donald blant endene er bevist sin skaper (Carl Barks), finnes det da en religion i Andeby :)

Finnes det ikke dessuten et maleri som viser at Donald har et bilde av Skaperen på veggen?

• edited November -1

krice skreiv:

OK, naa forsto jeg *ingenting*... :)

Det kan jeg godt tro. MikroMidas har nemlig regnet feil.

313 i desimal blir 0139 i Hex.
    CB i Hex blir 203 i desimal.

• edited November -1

Sigvald skrev:

MikroMidas har nemlig regnet feil.

Nei, du har lest feil.

MikroMidas skrev:

313(oct)=CB(hex)

MikroMidas snakker om 313 i oktalt, mens du snakker om desimal 313.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Les HELE innlegget før du svarer. jeg skreiv

313(oct)=CB(hex)

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

Sigvald skreiv:

Les HELE innlegget før du svarer. jeg skreiv

313(oct)=CB(hex)

Jeg ser det nå, dette er dog en høyst uvanlig omregning - men selvsagt relevant nok. Bra jobbet av deg!

• edited November -1

Eit jubileum til, forresten. Er det ikkje 40 år sidan Carl Barks teikna sin siste Disney-serie (sjølv om den rettnok ikkje kom på trykk før året etter)?

I oktalsystemet er det sjølvsagt 50 år sidan :-)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?