Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Sjeldent nye figurer

2

Comments

• edited November -1

Noko som utelater Jubalon, Arpin Lusene og Slu Endresen. Og Skrues systre fell vel òg inn under den kategorien? Veit at Barks skreiv namna på dei på eit papirark ein gong, men han brukte dei jo aldri, det er det vel berre Don Rosa som har gjort?

• edited November -1

Litt morsomt at vår franske venn (Arpin Luséne) skulle nevne nettopp Prinsesse Gneis, Tobben og Den sorte ridder, da alle disse klart viser at men egentlig ikke trenger nye figurer.

• edited November -1

Gneis og Tobben kan jeg være enig i, men Den sorte ridder og de historiene han har deltatt i er jo direkte geniale. Er du ikke enig i det, ja da synes jeg denne tråden begynner å bli vel betent. ;-)

• edited November -1

Eg trur ærlig talt at den sorte ridder hadde gjort seg betre som one-shot. Planene hans blir ein smule like (spaser inn - oppløs - spaser ut igjen), og det kan fort bli kjedelig. Så eg synest at den første historia blei genial (og eg hadde syntes at den andre var genial dersom den andre hadde kome først), den andre følte eg at blei ein smule repetitiv.

For at Le Chevalier Noir skal bli ein genial figur for framtidig bruk, trenger han å kome seg ut av rustningen litt og tenke heilt nytt.

• edited November -1

Det kan jeg være enig i.
    Det hadde kanskje holdt med "Den sorte ridder" og "Angreeep!" (i sistnevnte hadde han jo ikke rustningen heller, men var bare med i noen få ruter).
    Men jeg har likt de tre historiene han har vært med i hittil.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

For at Le Chevalier Noir skal bli ein genial figur for framtidig bruk, trenger han å kome seg ut av rustningen litt og tenke heilt nytt.

Muligens, men da kan han ikke være Le Chevalier Noir lenger. Da dette betyr den svarte ridder. Da må han finne en annen forkledning, for poenget her er vel at "alle" vet han er Arsene Luping, en kjeltring, men ingen kan bevise det.

• edited November -1

Han kalte seg jo Le Chevalier Noir før han fekk rustningen òg.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Han kalte seg jo Le Chevalier Noir før han fekk rustningen òg.

Ok, my bad.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Eg trur ærlig talt at den sorte ridder hadde gjort seg betre som one-shot. Planene hans blir ein smule like (spaser inn - oppløs - spaser ut igjen), og det kan fort bli kjedelig. Så eg synest at den første historia blei genial (og eg hadde syntes at den andre var genial dersom den andre hadde kome først), den andre følte eg at blei ein smule repetitiv.

Tja, eg veit ikkje heilt, eg. Er vel kanskje litt enig men eg synes likevel begge historiane var storveis, eg. Ser før meg at ein eventuell tredje historie kan bli noko heilt anna, sidan rustningen no befinn seg i bane rundt jorda...

• edited November -1

Men kvifor det når Le Chevalier Noir er så GENIAL at han openbart kan klare å kome seg inn i binga og sannsynlegvis finne ein ny måte å tømme den på òg *utan* rustningen?

(forresten, kva skjer når du tar ein rustning som suger til seg luft og plasserer den i lufttomt rom? Vil ikkje alle planetane sakte trekkast mot rustningen inntil apokalypsen inntreffer?)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Men kvifor det når Le Chevalier Noir er så GENIAL at han openbart kan klare å kome seg inn i binga og sannsynlegvis finne ein ny måte å tømme den på òg *utan* rustningen?

Vel, det er då rustningen og superløsemiddelet som har gjort dei historiane så originale og morosamme, synes eg. Og som sagt trur eg Den sorte ridder i verdensrommet kunne blitt ein bra historie. Sjølvsagt kan alle gode idear bli oppbrukte, men eg trur at hvis Le Chevalier Noir skal finne ein ny og smartare måte å bryte seg inn i bingen på, bør det vere ein anna Petter Smart oppfinnelse. Og kanskje kan det nye påfunnet kombineras med rustningen...?

(forresten, kva skjer når du tar ein rustning som suger til seg luft og plasserer den i lufttomt rom? Vil ikkje alle planetane sakte trekkast mot rustningen inntil apokalypsen inntreffer?)

Den har vel strengt tatt ingen tiltrekningskraft, den berre opplausar alt som kjem borti den.

• edited November -1

Vel, i ei luftholdig atmosfære vil dette i praksis ha same effekt som tiltrekningskraft, ettersom den oppløyser all lufta rundt seg og vakuumet gjer at lufta trekkast innover mot superløysemiddelet. Men det kan godt hende at det har ein annan effekt i lufttomt rom, sjølv om eg ikkje vil tru det, ettersom det OPPRINNELEGE superløysemiddelet i historia «En eventyrlig ferd» er basert på var laga av eit svart hull. Men det kan godt hende at eg tar feil, fysikk har eg ikkje hatt på ei stund.

(berre så det er sagt - mi hovudinnvending mot andehistoriene til Don Rosa er at Pertwillaby Papers er hundre gonger betre :-)

• edited November -1

Din teori høres ikkje galen ut, men den kan då umulig ha store tiltrekningskrafta på noko - det være seg luft eller faste stoffar - som befinn seg hundrevis av mil - for ikkje å seie lysår - unna, kan den vel?

Pertwillaby Papers har eg aldri lest, men det kunne jo vere interessant å sjekke ut. Veit du kvar man kan få tak i dei?

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Vel, i ei luftholdig atmosfære vil dette i praksis ha same effekt som tiltrekningskraft, ettersom den oppløyser all lufta rundt seg og vakuumet gjer at lufta trekkast innover mot superløysemiddelet. Men det kan godt hende at det har ein annan effekt i lufttomt rom, ...

Uansett er det jo ikke perfekt vakuum noe sted. Så det virker fornuftig at superløsemiddelet oppløser alt av masse den kommer borti (som selvsagt er mye mindre når den er ute i verdensrommet enn når den er her nede, men uansett noe), og det blir dermed et stadig undertrykk omkring rustningen, som gjør at stoff trekkes dit. Dermed vil også, som du sa, jorden og alt annet i universet etter hvert bli oppløst. Spørsmålet er bare hvor lang tid det tar før det skjer. Kan vi kanskje her være inne på svaret på hvordan det er Skrue kommer til å dø i 1967?

Kristian Rødvand skreiv:

Pertwillaby Papers har eg aldri lest, men det kunne jo vere interessant å sjekke ut. Veit du kvar man kan få tak i dei?

Jeg kjøpte bøkene (en med Pertwillaby Papers og en med Captain Kentucky, som er en fortsettelse/oppfølger til P.P.) hos Tronsmo i Oslo.

• edited November -1

Man kan bestille disse bøkene "Don Rosa archives vol 1 og 2" på bokforretningers hjemmesider også...
    Jeg kjøpte min hos Norli tror jeg.

• edited November -1

Kristian Rødvand skreiv:

Sjølvsagt kan alle gode idear bli oppbrukte, men eg trur at hvis Le Chevalier Noir skal finne ein ny og smartare måte å bryte seg inn i bingen på, bør det vere ein anna Petter Smart oppfinnelse. Og kanskje kan det nye påfunnet kombineras med rustningen...?

Kanskje han kunne gjort seg selv usynelig? Som Hawley Griffin gjorde i H.G.Wells roman "Den usynelige mann" :)

Olaf Solstrand skreiv:

(berre så det er sagt - mi hovudinnvending mot andehistoriene til Don Rosa er at Pertwillaby Papers er hundre gonger betre :-)

Enig i at Pertwillaby Papers er noe av det beste fra Don Rosa :)
    Men syntes du at Captain Kentucky er bra? Jeg liker den serien også

• edited November -1

AAARGH!!! No fekk eg frykteletg lyst til å lese Captain Kentucky og Pertwillaby Papers!! Ser dei er å få tak i på i dei fleste nettbokhandlar, men eg er jo berre ein fattig stundent! Sukk...

• edited November -1

Lurer på om de går ann å få tak i på biblioteker?
    På biblioteket i Larvik, har de dem ikke. Det skulle de hatt...

• edited November -1

Trur eg kjøpte mine på Avalon i Oslo. Anbefaler sjølvsagt Captain Kentucky òg, sjølv om det blir ein heilt annan slags serie.

Ei stund før ridderens andre historie spurte eg Don Rosa kvifor det ikkje var slik at løysemiddelet oppløyste luft (og at dersom den gjorde det, korleis kunne den då stå på Skrues troférom utan å med tid suge opp heile vår atmosfære og etterkvart òg sjølvsagt jordkloden minus våre diamanter), slik som den gjorde i Pertwillaby Papers. Han svarte at den oppløyser luft (men tydelegvis ikkje like raskt som i originalen), og vi ser jo òg at det er tilfelle når Donald får nebbet sugd inn i det lufttomme rommet som har danna seg inne i betongblokka fordi rustningen har sugd opp all lufta der. Og at dette med å suge opp luft er litt av grunnen til at rustningen blei plassert i betongblokka i det heile tatt. :-)

Men dette med luft er eit tema som Don Rosa tydelegvis gjerne veljar å ignorere når det gjelder fysiske lover og slikt. Han gjorde jo det i «Tidstyvene» òg (Don visste sjølvsagt at luftmolekylene òg eigentleg ville ha stivna om tida stoppa, men han valde å ignorere akkurat det for å få ei god historie).

Arpin Luséne skreiv:

Kanskje han kunne gjort seg selv usynelig? Som Hawley Griffin gjorde i H.G.Wells roman "Den usynelige mann" :)

Kanskje det :-) Eller kanskje han kunne ha gjort pengane usynlege, ettersom han jo ikkje har problemer i det heile tatt med å kome seg inn i binga utan å bli sett (og allereie har gjort det minst to-tre gonger).

Men syntes du at Captain Kentucky er bra? Jeg liker den serien også

Klart det er ein vanvittig bra serie - men den hadde jo vore betre dersom ein hadde hatt litt betre kjennskap til Louisville anno tidleg 80-tall enn eg har, så klart. :-)

• edited November -1

Kan ikke si at mine kunnskaper om Louisville er store heller...
    Men at byen er i Kentucky og at Don Rosa bor der vet jeg :)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?